Volgers

donderdag 10 oktober 2019

Merry Christmas in pink

Ik had me vergist met het inplannen met welke 
blog ik online zou komen vandaar dat 
het er 2 zijn  geworden vandaag.😄

Enkele leuke kerstvogeltjes op een tak
Het stempel afdrukje had ik nog in een lade liggen
deze zijn met kleurpotloden in gekleurd.
De mutsjes van de vogeltjes heb ik met 3D sneeuw 
van Viva bewerkt met daarop kunstsneeuw.
Vandaag doe ik mee aan 52WTC 
https://52weekstochristmas.blogspot.com/
met dit Kerstkaartje.

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart
Mijn muts aan als het winter is.



De witte basis kaart van 13 x 13 cm is gemat met een rood 
opleg vel die ik voorzien heb van witte rondjes.
Hier voor heb ik mijn ronde ponsen genomen
en 2 rondjes uit geponst 3.8 cm en 1.5 cm en 
deze als sjabloon gebruikt.
Deze  is met Brilliance moonlight white inkt verdeeld over het oplegvel.
De achtergrond voor de vogeltjes is een 
vierkanten geribbelde stans van Craft Sensations
daarboven op de vogeltjes en afgewerkt met een Noor Design stans
6002/0173.




Verder is er nog een poinsettia met blaadjes verwerkt en

midden in een toefje meeldraden.

Enkelen goudkleurige strass steentjes makken de kaart af.




Graag zie ik jullie binnenkort weer terug voor een nieuw kaartje.


Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.




48 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje mooie rand zit erop en dan die schattige vogeltjes digi helemaal top
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen ik vond de stans in mijn ladekast en ik had em al een tijdje niet gebruikt.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Wat een schattig vogeltjes op de tak, en de bloem is ook heel passend erbij. Mooie kaart Anita... Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Mooie dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn de lieve vogeltjes mooi ingekleurd en wat is de achtergrond mooi gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet de achtergrond was een probeersel wat goed uitpakte.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  4. wat een schat van een kaartje Anita, zo lief hoe die vogeltjes daar zitten op die tak.
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annemarie en Merit,
      Ik vond het weer leuk om mee te doen.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Anita...leuk is dat stempeltje hè...Ik had het kort geleden ook weer eens gebruikt...Ook een hele mooie achtergrond erbij...TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosina, ik had je kaart gezien en even later kwam ik de mijn tegen :)

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Anita. Mooie afbeelding van die snoezige vogeltjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Ah die vogeltjes wat superschattig!
    Mooi gemaakt met die leuke rand aan de kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, dankjewel, die mal ga ik zeker vaker gebruiken.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Wat een mooie kaart Anita, Leuk stempeltje met die lieve vogeltjes, tof de stans in de linker bovenhoek, zo komt de kerstroos heel mooi uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Eri, dankjewel Ik twijfelde eerst over de kerstroos toch blij dat ik hem er bij gezet heb.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt. Die kerstmutsen op die vogeltjes zijn geweldig. De achtergrond is ook heel mooi.En dan die bloem, tja... we gebruiken die haast niet meer hé, ik heb nog bakken vol hahaha.maar hij staat er prachtig bij.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerrie, de bloem is zo gemaakt van kopieer papier en inkt en hier past hij wel bij.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. Ach wat een lieve kaart Anita, ik vind de vogeltjes sowieso erg lief en dan die schattige mutsjes met een bontkraagje...een prachtig geheel.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Wilma, het was even een werkje die bontmutsjes ik ben namelijk wat verkouden en hoesten dat was uit den boze toen ik dit aan het maken was.
      :).
      Lieve groetjes, Anita xx

      Verwijderen
  11. een leuk kaartje en mooie embossing! Deze vogeltjes lenen zich zo goed voor allerlei extra sneeuw enzo! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marijke, daar heb je zeker gelijk in op veel manieren te gebruiken deze vogeltjes.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Een prachtige kaart, zo schattig met die vogeltjes, en een heel mooi kader en bloem ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig dat je mee doet met deze leuke kaart bij 52WTC
    Prachtige stempel enzo mooie ingekleurd , de sneeuw is top
    Fijne restdag nog en ik word je volger vandaag !!
    Creatieve groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Eppie, dankjewel, ook ik ben je volger geworden.Je maakt mooie creaties.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  14. Wat een mooie kaart met het leuke afdrukje met de vogeltjes groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trijntje, ik heb ook ergens een met leuke muisjes gezien die ik ook schattig vind nu alleen nog even zoeken waar.

      Groetjes, Anita

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Een hele mooie sfeervolle kaart met die lieve vogeltjes Anita. Mooi ingekleurd en afgewerkt met mooie details.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, er zullen nog wel wat kerst kaarten gemaakt worden met deze vogeltjes.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  16. Wat een lief stempeltje ! Leuk hoe je de mutsjes van de vogeltjes hebt gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Karin, dankjewel die fluweel poeder is heel fijntjes maar wel heel mooi, alleen hoorde ik dat hij niet meer te koop was en dat is jammer. Moet nog eens op onderzoek uit gaan.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaartje met de vogeltjes, Groetjes, gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooie kaart, lief vogelstempeltje en wat zijn ze schattig met hun mutsjes op! heel mooi ingekaderd ook!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje Anita, heel mooi.
    Ja kan gebeuren he dat je er wat verkeerd gaat met het inplannen, helaas overkomt mij dat ook weleens.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Elly het ging compleet fout, moet nu nog even iets maken voor zondag online te gaan.

      Fijne dag en weekend groetjes, Anita

      Verwijderen
  22. Prachtig en leuk dat je dochter ook zo heet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel Maura.
    Fijne dag en weekend groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita
    Wat lief dat je een reactie achter liet op mijn blog, ik kom nu ook bij jou kijken.. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de leuke vogeltjes, ik ga me aanmelden als volger,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ans, dankjewel voor je lieve berichtje en je reactie!!
      Fijn weekend groetjes, Anita

      Verwijderen
  25. Hij is gewoon prachtig geworden Anita!
    Heel erg mooi! <3

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Carina dankjewel voor je reactie.
    Fijn weekend liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een leuk kaartje is het geworden in deze warme kleurtjes
    fijn weekend,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankjewel voor je lieve berichtje Martina.

    Fijne dag en fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===