Volgers

donderdag 10 oktober 2019

Herfst - verjaardag - sketch - kaart met Vera de muis!!

Heerlijk die herfst buiten, voor de en kan het niet gauw 

genoeg lente worden

voor de ander is het een feestje.

Mijn kaart is een herfst-verjaardag/taart volgens een sketch kaart.

Hiermee doe ik mee aan:




Ik ben begonnen met een basis van craft , gemat met een beige kleur 

hier voor heb ik de snijmal van Decotime gebruikt.

Volgens de sketch heb ik de Bordeaux tinten verwerkt.

het plaatje is van Vera de muis by Marjolein Bastin 

MB 9006.




Ik heb de bladeren en tekst Celebrate staat

boven de taart en is 

met brilliance Galaxy Gold BD 92 gestempeld.

De taart is met een rubber stempel gemaakt,

en daar werk ik niet zo graag mee.

Hij had iets duidelijker mogen zijn

even goed ben ik tevreden met de kaart.





De kantjes van de craft kaart en de eekhoorn zijn aangezet met 

Memento 801 - en Peanut Brittle 802.

De stempels zijn van de Action en uit USA.

De eekhoorn merkloos.

De bloempjes en blaadjes dit had ik over van een make and take.

Als laatste heb ik de Bordeaux puntjes in het hart van de bloem

gemaakt.


Gezellig dat je even kwam kijken, 

ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.





16 opmerkingen:

  1. Je uitvoering is goed gelukt, het is een mooie kaart geworden!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Wat een leuk kaartje, ah die Vera de Muis vind ik altijd zo schattig! Prachtig gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha,
      Dank je wel Vera de muis is ook zo schattig, ik heb ook nog een wintervoorstelling met de muis.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  3. Goed gecombineerd Anita.
    Dit is een leuke verjaardagstaart kaart geworden.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke kaart geworden met deze mooie mal Anita.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Wilma,
    Bedankt voor je lieve berichtje, lieve groetjes, Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Nancy, leuk dat is even kwam kijken op mijn blog

    Fijne dag en weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje met Vera de Muis.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Caroline, het was weer leuk om mee te doen. Dank voor je bezoek aan mijn blog.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Caroline.
    Dank je wel voor het mee doen bij onze challenge.
    Liefs Bianca.
    DT The Sketchy Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bianca, leuke opdracht hadden jullie.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Ik heb vroeger een aantal schilderijtje geborduurd met Vera de muis.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Nicolette, ja leuk waren die.
    Bedankt voor je berichtje, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===