Volgers

dinsdag 8 oktober 2019

Mijn muts en wanten aan als het winter is!!

Vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie 
klaar staan.
Dankjewel voor alle leuke en lieve reacties die ik mocht 
ontvangen op mijn vorige kaart Love Cats.
Met deze kaart doe ik mee aan de  challenge DE Egel.
Gebruik de letter M deze is van MUTS!!
Heplaatje van is van Marianne Design VK9548 
Dit is zo`n mooi vel met afbeeldingen.
En ik neem  deel aan  
challenge van Brown Sugar 



Mijn basis kaart is 13 x 13 cm
deze is gemat met een blauw/paarse kleur die 
perfect past bij de kleuren in het plaatje.

Ook het rose vel match helemaal, dit oplevel
Heb ik door een sterren embossing folder gehaald 
van Craft Sensations.

Het randje wat aan het knipvel zat heb ik afgeknipt 
en gebruikt op de kaart, deze rand is voorzien 
van een poinsettia bloem en een parel,
Als laatste heb ik de wanten in de linker bovenhoek geplaatst.
vinden jullie hem leuk, ik lees het graag.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.


16 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Ah wat schattig die beestjes met een muts op,
    Heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, ja zeker ze zijn zo leuk deze knipvellen.

      Liefs Anita xx

      Verwijderen
  2. Ja natuurlijk goed aankleden hoor, want het begint koud te worden.
    Een mooi lief plaatje en een prachtige kaart ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een mooi kaartje is het geworden!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Elly, dankjewel, ik heb nog een paar plaatjes over :).

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What cute deer and a beautiful card. Thanks for joining us at Brown Sugar Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zo’n leuk plaatjes Anita, je hebt er een heel leuk geheel van gemaakt.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Wilma, leuk dat je weer kwam kijken, ze zijn schatiig de plaatjes.

    Fijne dag nog, lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Anita. EN de M van Muts is erg leuk! Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, ik vind het een leuk thema.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. Wat een mooie kaart Anita. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Trijntje, dankjewel voor je lieve berichtje.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. Beautiful card, love love the reindeers, especially with the woolen hat... Thank you for sharing with us at the brown sugar challenge, good luck

    Iza DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===