Volgers

maandag 5 oktober 2020

Hello little one

Gast designer bij
4 seasons Challenge blog.

 Een pillow box zoals jullie
weten zijn doosje lastig voor mij.
Bij het opruimen vond ik een leuke
voor gestanste pillow box!


En zo wil ik je laten zien dat een voor gestanst doosje
heel leuk kan zijn kraamcadeautje.

De box heb ik aangekleed met leuke
plaatjes, schattige wolkjes en een lief 
girafje  met ballonnen en geel lint.


Je kunt  als je eenmaal een patroon hebt het afwerken
zoals je graag wilt.
 

Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Het is herfst kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

38 opmerkingen:

  1. Wat een lief kraamcadeautje heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk, zoet doosje is het zo geworden ! mooi gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martina, heerlijk kleurtje voor een meisje.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  3. Je hebt er een mooi cadeau van gemaakt Anita, heerlijk dat rose kleurtje.
    Een fijne maandag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, een slabber en sokjes past er goed in.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  4. Al een kadootje op zich dit schattig gepimpte doosje Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig cadeau doosje heb je gemaakt, en zo leuk versierd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, gelukkig was het al voorgestanst.
      Doosjes gaan mij niet zo goed af, wel nog een kraamcadeautje nodig.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  6. Een heel schattig kraamcadeau.
    Leuk versierd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief, leuk doosje heb je gemaakt.
    Zo leuk met deze plaatjes erop.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig dit kadodoosje, Anita!
    Mooi kadootje op zich!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, het is groot genoeg voor een klein cadeautje.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  9. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Chantal het meeste was al klaar is wel zo fijn voor mijn vingers!
      Fijne dag.

      Verwijderen
  10. Dit is zeker heel leuk als kraamcadeautje. Schattig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline, altijd leuk als je snel wat nodig hebt.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  11. Wat een schattig doosjes is het geworden, leuk al dat roze!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy, roze blijft leuk voor een meisje.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  12. Wat slim om een bestaand doosje te versieren. Tof gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet zo goed ben ik niet in doosjes maken. Zo`n voor gestanst doosje is dan een uitkomst.
      Fijne dag nog xx

      Verwijderen
  13. ik zag hem vanmorgen op FB staan. Hij is liefffff

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh.. zo lief en mooi en echt supercute is dit doosjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is echt prachtig! Sorry pillowbox.
    Zag hem al op fb voorbijkomen, ben nu alle berichten aan het nalopen en dag zijn er nogal wat. Was gisteren een hele dag weg.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly dat je nog even een berichtje achterliet.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  16. Je hebt de pilowbox echt heel mooi gepimpt, een schattig cadeautje heb je zo gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een enig doosje is het. EN zeker is dat leuk om weg te geven. Heb ik pas ook nog gedaan, met kleine sokjes erin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige verpakking. Ik heb er ook nog een paar voor gestanst liggen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Nicolette, heel handig als adhoc iets nodig hebt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===