Volgers

donderdag 11 juni 2020

Winter Wishes!

Vandaag een CAS kaartje.
Het is donderdag week 24 en kerstkaarten dag.
Ik vind alle kaarten leuk om te maken maar mijn
voorkeur gaat uit naar CAS. 
 Deze keer een snijmal gebruikt om te embossen.
Dat gaat heel goed.
 3 filmpjes met 3 verschillende manieren om te embossen
heb ik opgezocht het is weer eens wat anders om uit te
proberen.


Met deze kaart doe ik graag mee met:
Movie Snowman

De basis is een parelmoer kaart
Een frame snijmal om te embossen.

Methode 1


Je kunt ook embossen met de scherpe kant van je snijmallen.
wel moet je de druk van je machine kunnen aan passen.
Zoals ik het deed voor deze kaart die is van langer geleden.


Voor mijn kaart gebruikte ik 3 stempels.


Methode 2 
Embossen met karton, deze is ook heel leuk
om eens te proberen.


Sneeuwpop ingekleurd met wat rood en groen 
gestempeld met Starlight Black.


Methode 3

Embossen met een folder en snijmal.


Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Niet te missen leeftijd 🤣 kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



64 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief leuk kaartje Anita

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met dat schattige stempeltje erop, leuk de filmpjes leuk om eens uit te proberen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle 3 echt leuk om te doen Ellen bedankt voor je bezoekje en reactie.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart Anita! Jij blijft ook zoeken naar mooie technieken he?! Ik heb het 1e filmpje bekeken en wat een slim idee zo! De andere filmpjes kijk ik later even, dankjewel voor het delen. Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje, en het beetje kleur maakt het af.
    Bedankt om de filmpjes te delen.
    Fijne dag, lairette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke CAS kaart Anita. Dank je wel voor de filmpjes.
    Leuke ideeën.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke CAS kaart en leuk die verschillende technieken om te embossen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie CAS kaart, heel tof de kerstklokken bovenaan de embossingmal. Leuk dat je alle methodes van het embossen erbij hebt gezet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke Cas kerstkaart voor week 24 Anita !!
    Tot blogs en groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kerstkaart! Ik ga straks nog even rustig de filmpjes bekijken. Alsvast bedankt voor het plaatsen ervan.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart Anita.
    De filmpjes moet ik nog bekijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes Anita. En heel leuk al die embossingtechnieken die je er op gebruikt hebt!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine vind zo`n filmpje wel handig.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Wat fijn dat je middels die handige filmpjes zulke leuke technieken kunt uitproberen, Anita!
    En het resultaat mag er zijn, mooie CASkaarten heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 schitterende kerstkaartjes Anita...heel mooi zo met gemboste stansjes...KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De gekleurde kerst kaart heb al een jaar of 2 geleden gemaakt. Rosina Er was een vraag of je ook met de scherpe kant kon embossen ook dat gaat.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende en stijlvolle CAS-kerstkaart, Anita!
    Prachtig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig CAS-kerstkaartje, mooi gemaakt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie CAS kaart !
    Leuke technieken !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie en leuke kaart, en bedankt voor de filmpjes met de uitleg ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie CAS-kerstkaart Anita.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, leuk met de sneeuwpop.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd zó mooi een witte kaart én wát een service al die filmpjes, dank je wel Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi CAS kerstkaartje.
    En leuk al die filmpjes die je erbij gezet hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind CAS altijd zo moeilijk maar die van jou vind ik weer zo leuk. Ook leuk om de filmpjes te zien.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Caroline en ik heb moeite met de andere drukkere kaarten.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  25. Mooie CAS kerstkaart heb je gemaakt, leuk idee om zo te embossen, ik vind de stempeltjes ook erg leuk.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans er is nog zoveel leuks om uit te proberen.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  26. Wat handig die filmpjes over het embossen! Een heel andere manier! Leuk dat je dat laat zien! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous card - love the embossing of the die - very effective. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk dat je filmpjes bij je bericht hebt geplaatst, ik ga ze binnenkort eens bekijken, ik vind dit namelijk een hele Leuke methode.
    Mooie kaart, ik vind CAS vaak lastig, ik voeg snel teveel toe.
    Jij bent er goed in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne, soms heb je snijmallen die zich heel goed lenen om mee te embossen.

      Verwijderen
  29. Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Mooi CAS.En de filmpjes zijn handig. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Handig dat je meteen de uitlegfilmpjes bij de kaart hebt gelinkt! Je kaart is mooi geworden. Goed idee om de snijmallen op deze manier te gebruiken. Groetjes Marjolein
    P.S. En bedankt voor de dagje-uit-tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful - love the embossed frame round your image.

    Thanks for sharing your card with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is a very elegant Christmas card, Anita, it's beautiful! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. BEAUTIFUL!! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===