Volgers

vrijdag 5 juni 2020

Just to say hello!

Het ging vlotjes vandaag op de hobbykamer, ik was wat aan
het opruimen... alweer  ja hoor ik had weer 
van alles in mijn handen gehad.
En kwam dit leuke design papier tegen en bedacht me
ik ga nog een kaartje maken voor 2 sisters on the blog cirkels! 
En toen en toen.... zag ik deze ook nog,  tja en dan ben je aan het denken
niet te veel denken gewoon doen.
De cirkels brachten mijn naar de 2 zusjes
daarna mijmerde ik weg bij het moodboard van  Dutch card lovers.
en vandaar uit kwam ik bij Carlins kaarten paradijs terecht.
En craftyhazelnutspatternedpaper nam ik ook nog mee,
2sistersontheblog.blogspot.com/2020/06/challenge-40 cirkels
dutchcardlovers.-330.
carlinskaartenparadijs.challenge-23-juni.

De basis is een witte kaart die ik eerst bewerkte 
met metallic verf van CS.
Geeft een mooi effect 😉 althans dat vind ik zelf haha.


Daarna  uit 2 verschillende design papiertjes de cirkel gesneden.
een stempel met de zelfde verf just to say hello!
van Yvonnne Design.
Vlinders vind ik zo mooi dat deze een plekje kreeg op de kaart.

Nog een close upje


De vlinder is van Memory Box 
2 x uitgestanst  dp en een efffen kleur.

Een heel fijn weekend wens ik jullie!!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Christmas bauble  kaart

Super  leuk om jullie reacties te lezen dankjewel.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

51 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende CAS kaart heb je gemaakt Anita....ik hou ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi fijn kaartje Anita.
    Dit heb je weer knap gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje met een prachtige vlinder!
    Je hebt een drukke ochtend gehad zo te horen!
    Fijn weekend en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi dat je verteld hoe je kaartje is ontstaan Anita en heel erg leuk met de spetters en cirkels! En???? je hobbykamer weer netjes of kreeg je er nog meer ideeën door?
    Fijn weekend...groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nee Gerie ben niet veel verder gekomen het freubelen ging verder.
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  5. Mooi, subtiel kaartje Anita. Ik herken de roze tint en de spetters van het moodboard. Dank je wel voor je deelname aan onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gespeeld met de cirkels Anita. Prachtig kaartje.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gedaan hoor en ja het moodboard komt er zeker in voor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de cirkels.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart is het geworden Anita. Goed bezig, ja als je gaat opruimen komen de ideeen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben een leuke hobby Elly, het is niet zo dat we niet willen opruimen er komt gewoon steeds iets tussen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Hoe herkenbaar.....sommige kaarten ontstaan bijna vanzelf en andere kaarten doe je uren over voor het naar je zin is.
    Deze is wel heel mooi gelukt met de cirkels en de spetters. Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke cirkelkaart, Anita!
    Leuk dat je ons een stukje hebt meegenomen in je creatieve proces!
    Ik vind het een mooi CASkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het schrijven lukte ook nog Martha 😄 dat is niet mijn sterkste kant. Liefs xx

      Verwijderen
  13. Dat wilde ik net schrijven! ZO leuk dat we kunnen volgen hoe je gedacht hebt en te werk gegaan bent.. En je kaart is werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stijlvolle kaart anita.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette, jullie hadden weer een leuk challenge.
      Fijn weekend groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Wat een lief kaartje in prachtige kleuren zo Anita...schitterend!
    Heb jij de tekst met de verfpaint van CS gestempeld? Dus niet met inkt?
    En hoe spetter jij zulke mooie spetters? Leuke de verschillende Challenges gecombineerd! En nu...weer verder met opruimen ? Hihi. Een heel fijn weekend meid,liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had de metallic verf gebruikt Wilma met een kwastje heb ik de verf aan gebracht. Voor de spetters heb ik een waaier kwastje gebruikt, elke kwast kan. De verf dient wel wat dunner te zijn. Ik heb je een filmpje door gestuurd.
      Liefs xx

      Verwijderen
  16. Wat een mooie CAS kaart!!
    Prachtig, de vlinder.
    En de tekst, zo in de cirkel, wat een nou effect.
    Leuk om zoveel challenges te combineren, knap ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo leuk dat we in blogland ook echt 'de 2 zusjes' worden genoemd haha.
    Wat een prachtige kaart! Hoe mooi kan een eenvoudige kaart zijn, zo knap. Ik wil er altijd teveel op kwijt.
    Dank je wel voor je deelname.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi Caroline ik weet nooit goed weg met veel op een kaart ik vind het top hoe jij zulke mooi kaarten maakt met meer erop.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk idee voor een kaart ...... en ik heb je blog gevonden en ik ben volger geworden bij je.
    Fijne dag verder.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Anita! Wat leuk gedaan met de rondjes en de kleurencombi... Zo fijn he als het vlotjes gaat... Vaak kost het bij mij wel even tijd om de kleur en de mallen op de juiste plek te krijgen, zodat het een mooi geheel wordt. Mooie hobby hebben we!

    Fijn weekend
    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een mooie frisse zomerkaart is het geworden,
    geslaagd hoor
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dankjewel Martina, een fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje zo rustig qua kleur en dan die mooie vlinder erop die gewoon van je kaart weg vliegt super!!
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel Ellen ik hou wel van CAS.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een onwijs mooie kaart! Schitterend hoe je subtiel je het hebt gehouden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dankjewel Gerlinde, ik hou van deze stijl.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great CAS design. I am sorry I am so late commenting but I have and computer issues and no one available to fix it. Thank you for sharing your project with us at Crazy Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Myrna S. Design Team Member. Please also join us for our weekly Crafty Hazelnut’s Christmas Card Challenge at http://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===