Volgers

maandag 8 juni 2020

Bzzzzz Bee happy

Hallo allemaal dit kaartje maakte ik afgelopen vrijdag 
deze week zal ik niet veel aan 
knutselen toe komen.
Deze kaart doet mee bij de challenge van de Egel.
Dit keer is er een sketch en ze hebben de maten
erbij gezet dat vind ik wel prettig werken.
de-egel.-sketch-challenge-101



Onderstaand zie je de sketch is hij niet leuk.



Ik was nog aan het opruimen toen ik afgeleid werd 
door een stukje papier wat nog op mijn bureau lag ,
ik wilde het in mijn restlade kastje leggen en jawel
mijn oog zag een leuk dp liggen, uhm even opmeten
nou ja laat hem nu groot genoeg  zijn om mee te doen bij de Egel
die stond namelijk nog open 😄


De basis vormt het zachtgroene uit het dp, daar zocht ik het
paars en het geel bij het werd een zacht kaartje.

Ik kon heerlijk aan de slag met mijn
embossing folders, zo leuk om te gebruiken!
Ik koos voor Cuttlebug met zijn weelderige zomer bloemen
op het gele papier, daarna was het 8 x 8 cm paarse
papier aan de beurt ik heb hem even gemat met het zachte groen.
Ook dit werd een embossing folder van Cuttlebug.



Het dp kreeg ook een plekje, de 3 bij 17 werd geel 
 zelf  vind ik het wel leuk als papier terug komt in je kaart.
Deze werd beïnkt met  GD 37 sea breeze laat dit nu ook de kleur zijn
in het dp hoeveel mazzel kun je hebben. 
Hier boven op wilde ik de EF van Darice Honeycomb.
Daarbij nog een aster bloem, en de bijtjes mogen ook niet ontbreken.
Bee happy folks!!

Alhoewel ik dat niet ga zijn vandaag.
Vanmorgen naar de reumatoloog voor een
cortisone spuit in mijn ringvinger gewricht
ik heb het al een paar keer laten doen
zie er zo tegen op. Het is zo nodig
de ontsteking wil maar niet weg gaan. Sinds
 20 maart ben ik aan het wachten dat een vertrouwde arts
de spuit zou zetten vandaag is het dan zover.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Just to say hello kaart.

Een warm welkom aan Carla  mijn nieuwe volger.
Ik laat me graag inspireren door je.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

44 opmerkingen:

  1. Oooo eindelijk word er iets aan je pijn gedaan Anita al weet ik uit ervaring dat die spuiten vreselijk zijn....ik heb ze in het verleden in mijn rug gehad brrrr. Hopelijk heb je er veel baat bij want het word tijd.....
    Je kaartje is mooi geworden, prachtige zachte kleuren en ja dat embossen is helemaal jouw ding he. Sterkte vandaag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma embossen doe ik graag 🙂 Ik zie er tegen op maar na een dag of vier is de hevige pijn weg en begint te ontsteking weg te gaan. Kan ik dan weer opgelucht ademhalen.

      Verwijderen
  2. Mooie uitwerking van de sketch heb je gemaakt, ik heb het ook nog op mijn bureau liggen om te doen.
    Wens je veel sterkte vandaag, ben zowieso bang voor spuiten en dan in je vinger, brr veel sterkte. En dat het maar mag helpen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Elly ben benieuwd naar jou sketch. Ik ben er ook bang voor Elly brr helpen doet het zeker al is het maar voor enkele maanden.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke en toffe kaart Anita!
    Succes bij de reumatoloog vandaag!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk deze kaart. Zo mooi hoe alle kleuren bij elkaar passen en terug komen.
    Succes bij de reumatoloog vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik wel leuk bij deze kaart om het terug te laten komen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Hij is prachtig geworden. En bah wat naar, succes en sterkte...

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor de challenge.
    Succes,en sterkte vandaag.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke uitwerking van de sketch, Anita.
    En veel sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kaart en mooi hoe je de embossing folders hebt gebruikt!
    Heel veel succes/sterkte!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline Embossing folders die vind ik heel fijn, mag van mezelf nu er geen meer bijkopen hihi. Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. Mooie uitwerking van de sketch!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Veel sterkte vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes met de spuit voor je vinger, ik ga voor je duimen dat het helpt.
    Hele leuke kaart heb je gemaakt, echt even uitgeleefd met het embossen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, de spuit is inmiddels gezet deed dit keer ook heel veel pijn. Hand is nu in gepakt en mag er de eerste 24 uur niets mee doen na paar dagen zal het beter gaan.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Leuk gemaakt volgens de schets. Hopelijk helpt de spuit je van de pijn af en wordt de vinger weer iets soepeler. Veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanmorgen ging het al weer wat beter Trijntje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Mooie kleuren en leuke uitwerking van de sketch. Ik hoop dat het vandaag mee is gevallen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je gemaakt, Anita!
    Veel sterkte bij de reumatoloog!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig.
    Ik vind lila met zacht geel zo'n mooie combinatie.
    Soms klopt alles, dan heb je gewoon extra geluk een is een mooie kaart zo gemaakt.
    Ik hoop dat vandaag goed is gegaan?
    Brrrr, klinkt eng en pijnlijk, maar hopen dat je er voorlopig baat bij hebt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ging echt vanzelf eerst het do en daarna lag alles zo voor het pakken. het is brrr, het helpt wel ik hoop dat het nu even maanden goed gaat.

      Verwijderen
  16. Hele leuke kaart met het mooie dp en de insecten erop. Je kaart van vrijdag is heel erg bijzonder, zo elegant met het mooie dp. Ik hoop dat de injectie is mee gevallen maar vooral dat je er baat bij hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angelique soms dan valt alles zo mooi in elkaar op een kaart. Dankjewel voor je lieve berichtje.

      Verwijderen
  17. Hoi Anita,
    he, dat klinkt inderdaad niet fijn, maar als het maar helpt! Ik duim voor je.
    Je kaart is wel heel erg mooi. Volgens mij heb ik dat papier ook ergens liggen.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zou mij niets verbazen is al een heel oud blokje van het dp we doe niet vaak iets weg. 😁🙃 alleen heb ik met deze kaart niet bij K&K meegedaan.🙂.

      Verwijderen
  18. Mooie kaart, leuke bijtjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje leuk met die bijtjes erop, handig he om restjes te hebben, ik heb ook een kaart op mijn blog vandaag met restjes dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo krijg je de restje wel weg gewerkt. Ik had hem gezien Ellen leuke kaart.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  20. leuke kaart. en dan die bij (of wesp) op de bloem is leuk.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn bijtjes Marga.
    Groetjes Anita. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt een mooie kaart gemaakt met zachte kleuren, met een prachtige aster. Vervelend die prikken, je hebt hem inmiddels al wel gehad hoop ik en dat je er baat bij hebt. Het zal niet voor niets zijn dat je die nodig hebt. Dank je wel voor het meedoen met deze sketch uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel Nelleke, de spuit heeft wat geholpen maar niet afdoende helaas.
    Nog even afwachten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===