Volgers

dinsdag 9 juni 2020

Proost op je verjaardag

Een verjaardag is altijd leuk om te vieren.
Deze kaart is voor een jongeman van 32 
valt niet op toch ๐Ÿ˜€
Deze kaart laat ik graag mee doen bij.
mariannedesign-juni/challenge-250cijfers en letters
en bij
do-allkreatives.2020/06/Schwarz-Wei-eine-weitere-Farbe.


Mijn uitgangspunt was een witte basis met zwart 
de kleur die ik erbij koos werd grijs.
Ik had een mooi vel papier liggen in 2 kleuren zwart
deze is gemat op een witte basis snijmal van Decotime.
Hier boven op heb ik de  MD party numbers large CA3111
gebruikt in het grijs en deze is door de embossing folder
van Marianne Design gehaald nr 3410.


Toen vond ik precies wat ik nodig had in mijn 
snijmallen lade kast het setje LR0223 congrats
en MD LR0504 Campagne .


Het gaat alweer wat beter met de vinger hij doet niet meer heel 
erg zeer, kan er nog niet veel mee, dit kaartje heb ik afgelopen
zondag gemaakt je moet toch wat als je nerveus bent voor de spuit.

Bedankt voor alle lieve berichtjes.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

57 opmerkingen:

  1. Nee valt niet op, hahaha, Mooie kaart hoor en kijk uit dat je je niet overbelast nu he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh 32 jaar.
    Goed dat je het schrijft. Hihi.
    Natuurlijk goed te zien,op je mooie kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ja echt waar ๐Ÿ˜„ Dankjewel Elle -jeanne.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat je zo grote cijfers hebt gebruikt. Valt inderdaad niet op (LOL!).
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Lia ๐Ÿ˜„ als we maar kunnen lachen nietwaar. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superkaart, lekker stoer ook! Hoe oud?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh..hรณe oud zou die nou toch worden??? Haha, leuk รฉn stoer in deze kleuren en de embossing op de "bescheiden" ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ cijfers maakt het af!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en stoere kaart !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW Anita, wat een fantastisch toffe kaart!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ikke zoeken zoeken en staan ze reuzegroot op je kaart Anita! Nee hoor grapjuh ;) heel erg leuk gemaakt met de mooie embossing. Ik vind de champagnefles met glazen ook erg leuk! Hopelijk gaat het met je vinger steeds iets beter hoor! Lieve groetjes en een fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Wilma, het gaat gelukkig beter kan nu weer typen ๐Ÿ˜Š. liefs xx

      Verwijderen
  11. Mooi kaartje, Anita!
    Fijn te lezen dat je vingrr minder pijnlijk is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een opvallende verjaardagskaart, je hoeft je niet af te vragen, wat zijn leeftijd is.. Erg leuk!
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeker niet Ans hihi hier kun je niet overheen kijken. xx

      Verwijderen
  13. Heel erg leuk Anita.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettende stoere kaart.
    Leuk, zeker voor een man.
    Gelukkig is het goed gegaan met je vinger, nu niet teveel willen en hopen dat je snel zonder pijn door het leven gaat๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel Daphne hopen dat het nu 4 maanden weg blijft.

      Verwijderen
  15. Deze leuke stoere kaart zal vast in de smaak vallen bij de jarige.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een stoere en gave mannenkaart.
    De leeftijd is niet te missen ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

    Fijn dat de prik mee viel en helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk deze kaart met die kleine cijfers hi hi
    wat had je met je vinger??

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hou oud zei je? Oh ik zie het 32!

    Hahaha, heel leuk en mooi dat je ze nog door de embossingfolder hebt gehaald. Geeft net wat extra's.
    Fijn dat het beter gaat met je vinger. Ik snap best dat je daar nerveus voor was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was aan het twijfelen wel of niet door de embossingfolder blij dat ik het toch gedaan heb.

      Verwijderen
    2. En natuurlijk bedankt dat je meedoet bij ons van Do All Kreatives!

      Verwijderen
  19. Heel leuk gedaan Anita....mooie kaart!
    Gelukkig gaat het iets beter met je vinger.....brrr een spuit in je vinger daar mag je best nerveus voor zijn toch?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diny heb er toch even over moeten na denken hoe ik hem ging maken.

      Verwijderen
  20. Hey Anita,

    Wat een super leuke letterkaart! Die gaat graag ontvangen worden!!

    Oei, een spuit in je vinger is pijnlijk... Kreeg er ook รฉรฉntje toen ik op schooleis een grote splinter onder de nagel van mijn pink had opgelopen... Succes!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook hij heeft hem nog niet gezien , kijk nooit op mijn blog ๐Ÿ˜ Auw splinter is ook al zo`n pijnlijk iets en dan nog een spuit.

      Verwijderen
  21. Ik zal mijn bril nog eens poetsen, kan het niet lezen :D
    Geweldig leuk geworden!
    Fijn dat het al iets beter gaat met je vinger.

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou die cijfers liegen er niet om, duidelijk hoe oud diegene wordt.
    Leuk geheel geworden Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke verjaardagskaart Anita en inderdaad valt niet op haha
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita!Succes met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke kaart. De cijfers en letters zijn duidelijk aanwezig.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriรซt
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow.. that's great! I love the numbers. Wonderful make!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStรผble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart geworden.
    Gezellig dat je mee doen aan onze challenge "cijfers en letters".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart Anita!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===