Volgers

maandag 3 augustus 2020

Diep in de zee

Vandaag heb ik een zee kaartje voor jullie klaar staan.


Een creme -zandkleurig parelmoer kaart,
Met daarop een bubbel stans zo noem ik het maar.
Een schattig kogelvisje zwemt samen met zijn vriendjes
in de zee.


Nadat de bubbel stans opgeplakt was heb ik spetters gemaakt 
met metallic verf  vond het net dat beetje meer geven.

Ik bemerkte de laatste weken dat er zomaar mensen uit mijn lijst verdwijnen
die ik volg, geen idee wat er aan de hand is met blogger.

Met dit kaartje sta ik in de top 5 bij https://www.facebook.com/groups/1060810930603477/

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:
scrapping4funchallenge-172-ocean.
creativecrafterschallenge.
ltccb-49-august-anything-goes.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn ijsjes kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



48 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje, Anita.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en die spetters maken het helemaal af. Gefeliciteerd met je top kaart!
    Een fijne week.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en leuk bedacht! Gefeliciteerd met je topper.

    Ik volg je lekker hoor.

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diana daar ben ik blij om 😊, ik was blogs uit mijn linkerlijst kwijt zomaar ineens blogs die ik volg echt heel raar.
      Ik heb er vandaag 3 terug gezet.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  4. Watleuk: al die glanzende bubbels op je kaart! Ja, blogger doet hele vreemde dingen de laatste tijd. Ik hou het nog steeds maar bij de oude versie want ik zie dat meerdere mensen problemen hebben met de nieuwe. Dus nog maar even niet...
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt heel raar doet blogger, mij hoeven ze niet om te zetten Lia, ik blijf liever bij het oude.
      Fijne dag. xx

      Verwijderen
  5. leuk effect geven die bubbels op je kaart, Anita!
    beetje spookachtig he als er zomaar volgers verdwijnen, of hebben die volgers zichzelf misschien afgemeld?
    Van harte met je topkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, het is de lijst die ik graag zie en volg heel raar. Mijn volgers lijst kan ik niet meer helemaal in zien.
      Fijne dag, Liefs

      Verwijderen
  6. Leuke Zomersekaart Anita.
    Leuk met de bubbels.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal mooi is je kaartje geworden ! geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met die bubbel en de kleine visjes. Gefeliciteerd met je toppertje!
    Hopelijk zijn de mankementen bij blogger snel voorbij. Voor mij hadden ze ook niet hoeven veranderen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart en kleurtjes Anita

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk onderwaterkaartje, Anita.
    Ik zie mezelf nog in je volgerslijst staan hoor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel Margreet, altijd leuk om je kaartjes te bewonderen. xx

      Verwijderen
  11. Wat een gave kaart met die stans!
    En gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline.
      Ik heb hem in opdracht gemaakt was leuk om te doen..
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Mooi dat zeekaartje en ook deze tinten zijn erg leuk!
    Van harte met je topper, geheel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan, het blauwe in de bubbel Stans vond ik wel leuk voor het water.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  13. Geen idee hoe het kan dat er mensen uit je bloglijst verdwijnen Anita vervelend als blogger dit doet ik heb het nog bij het oude maar hoor meer problemen hier en daar! Zelf ben ik wat minder actief geweest op blogger ivbm het mooie weer mijn vakantie etc. Je kaartje is een heel mooi onderwater tafereeltje en de spettertjes goed bedacht erbij! Van harte met je winnende top 5 kaartje
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerie, heerlijk als je zo kunt genieten van het mooie weer.
      Zal blij zijn als blogger het weer goed doet. Groetjes Anita xx

      Verwijderen
  14. Heel mooi maritiem kaartje met de leuke bubbels, spetters en zeediertjes. Ik gebruik nog steeds mijn -oude- blogger, ik hoop dat het met de nieuwe goed zal gaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een vrolijke zeekaart heb je gemaakt Anita met die leuke zeediertjes
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat een schattige visjes op je prachtige kaartje Anita.
    Leuke bubbelstans ook. Gefeliciteerd met je welverdiende winnende kaartje, is ook een mooierd. Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, zo leuk als men je kaartje leuk vind. Liefs xx

      Verwijderen
  17. Wat onwijs leuk gedaan Anita!! Heel erg tof effect!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is heel elegant, vind ik. Mooi gedaan. Bij mij is er ook een volger weg (jij bent het niet hoor), maar soms gebeurt dat inderdaad..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart, leuk gedaan met de bubbeltjes mal. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje ik hou van het zeethema, leuk die kleine visjes met de bubbeltjes
    gefeliciteerd met j toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen en ze hebben ook zo'n fijne kleine afmetingen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  21. Ontzettend leuk zee kaartje en je kaartje hieronder is ook erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous ocean card!
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful Card. Hope to see you again. Thank you for joining in us with The Creative Crafters. DT ALka

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===