Volgers

zaterdag 8 augustus 2020

Lots of bling and a black bow

Vandaag een zwarte kerst kaart met zilver glitter.


Welcome to my blog Lisa.

En rechthoekige kaart genomen en hier op uit
zilver glitter met een stans van Nellie Snellen
het hert uit gestanst en een specht.

Zilveren tekst en natuurlijk mocht het zwarte strikje
niet ontbreken bij het hert.
Ik ben tevreden met mijn zwart -zilveren kaart.

Ik werd wakker om 4.00 
keek naar buiten en zag een prachtige sterrenhemel.
Het zwembad water had een heerlijke temperatuur
mijn dag kan al niet meer stuk.

Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 





38 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita. Heel leuk dit tafereel op het zwarte papier. Fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, en je was al zeer vroeg wakker.
    Ik lag al wel te draaien maar bleef nog liggen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, het was idd vroeg. Maar wel heerlijk afgekoeld in het zwembad en genoten van de sterren hemel.
      Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Mooi hoor, heel chique ook zo in zwart met bling. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie chique kaart Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met het zilver op de zwarte kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow lag jij echt om 4 uur in het zwembad, ik slaap ook slecht (mijn man zegt dat ik altijd wakker lig) maar ga echt niet om 4 uur eruit....nu hebben wij natuurlijk ook geen zwembad hihi.
    Wat maakte je een supermooie kaart Anita, sjiek het zwarte met zilver.
    Ik wens je een fijn weekend en veel lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was heerlijk Wilma, lag er echt om 4.00 in en naar de mooie sterrenhemel gekeken. Eenmaal wakker dan kan ik niet meer slapen vind het niet zo erg.
      Fijne dag nog liefs xx

      Verwijderen
  7. Ik zat nog tot 2uur vannacht op mijn balkon en er was zeker een mooie sterren lucht, maar geen zwembad helaas, hihi. Ik heb veel respect voor jullie dat er evengoed nog kerstkaartjes uit jullie handen rollen, hier even geen gefreubel, want het is binnen bij mij net zo tropisch als buiten. Misschien vannacht wel buiten slapen whaha
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook erg warm buiten en in de nacht koelt het niet genoeg af. Binnen is het bij ons nog koel.
      Groetjes xx

      Verwijderen
  8. Wat een leuk chique kerstkaartje, Anita!
    Heerlijk om zo vroeg in je zwembad te duiken...
    Wij staan ook extra vroeg op om ons sportrondje te doen, hetzij wandelen of fietsen...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook heel gezellig in de ochtend. Fijne dag Martha, liefs xx

      Verwijderen
  9. Wat een chique kaart! En fijn zeg om zo lekker in een zwembad te kunnen plonzen. Dat komt deze dagen goed van pas. Goed weekend! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein, het is erg warm en ik kan er niet goed tegen.
      Fijne avond.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. What a beautiful CAS layout! I love the simple color palette - it's stunning! Thanks so much for joining us at Christmas Craft Creations!
    Rachelle - DT : )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kerstkaart in zwart en zilver, mooie stansen heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat mooi, Anita. Heel chique!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Wat een mooie kaart is dit! De combi zwart zilver is sowieso erg chique.
    En wat lekker dat je zo het zwembad in kon. De komende nachten worden ook warm, dus wie weet overkomt het je nog eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel GerJanne, idd, vanmorgen lag ik er al vroeg in Hellas geen sterren hemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. chique kaartje. Zwart en glitter bij elkaar.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is fabulous! I love the silver glitter against the black. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Ik ben gek op bling. Bedankt voor het meedoen bij Christmas 24 challenge, succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful Christmas card, elegant in black and glitter.
    Thank you for joining in our Q, R and S challenge at ABC Christmas Challenge.
    Dorte X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What an elegant festive card and I love all that sparkle!
    Thank for sharing with us at ABC Christmas Challenges and I hope you will join us again.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===