Volgers

donderdag 6 augustus 2020

Ballarina and the Nutcracker

 Donderdag kerstkaartjes dag week 32
En wat hebben we een zomer weer.
Vandaag mag de notenkraker en zijn ballerina
de hoofdrol spelen op deze kaart.


Ik ben gaan spelen met mijn rand snijmallen
mijn leuke notenkraker en de ballerina.


 De kaart is 15 x 15 cm  daarop een rest  DP papier.
De notenkraker heb ik in 3 kleuren uitgestanst 
en in elkaar gezet. 
De ballerina heeft een tule rokje gekregen.
Rood noppen lint en een paar belletjes.


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:



Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 






54 opmerkingen:

  1. Deze is echt superleuk!! Het rokje en het strikje zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, foto's zijn niet zo goed gelukt zie ik.
      Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  2. wat een mooi kaartje met al die leuke details erop wat een knappe notenkraker, heb er pas een film over gezien van Walt Disney
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en mooie details!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige kaart, heel mooie notenkraker en ballerina, en prachtige versieringen erbij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Enny voor je leuke reactie.
      Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  5. WAUW Anita, ik weet niet waar ik kijken moet, het is allemaal zo prachtig mooi!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerlinde, voor je leuke berichtje.
      Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  6. wat een lief stel op een hele leuke kaart!!!
    gezellig dat je meedoet bij 52WTC>
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaa wat een leuk koppeltje op je mooi kaart Anita. Leuk aangeklede ballerina ook en prachtig papier. Zorg goed voor jezelf, blijf lekker binnen en druk goed hoor! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schattig koppeltje was wel even werk om ze aan te kleden vele onderdeeltjes. Ik blijf ook heerlijk binnen. Alleen vanmorgen wezen bloedprikken en ik vond het al warm genoeg buiten.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  8. Wat een leuke en gezellige kaart is dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! tot in het kleinste detail afgewerkt, super mooi.
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha wat een leuk kerstkaartje, Anita!
    Wat heb je de popjes mooi aangekleed, ooit heb ik een balletvoorstelling van de notenkraker gezien, dat was prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond het wel gezellig om ze aan te kleden was wel even werk hihi schitterend als ballet uitvoering Martha. Liefs xx

      Verwijderen
  11. Wat een gave kaart met het leuke stelletje uit de Notenkraker.
    Leuk papier en lijnenspel met de stansen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk met de notenkraker, Anita! Echt kersterig, zo’n ballerina met de notenkraker.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel altijd gezellig om mee te doen.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  13. Leuke kerstkaart met heel veel details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart met de ballerina en de notenkraker, alles heel leuk gecombineerd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Anita, leuk papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kerstkaart Anita, leuke combinatie met die sierlijke randstansen .
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, altijd gezellig ook om mee te doen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  18. Wat een mooie kaart en de vandaal is zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart met de notenkraker en zijn ballerina. Mooie kleurencombinatie dat rood/wit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anita, wat een leuke kaartje en zoveel leuke details die je hierop hebt verwerkt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hel leuk kaartje en wat gaaf die notenkraker! Rood en wit vind ik altijd heel mooi voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een vrolijke kerstkaart met de notenkraker en de ballerina.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk deze kaart Anita. Fijn om gewoon iets uit te proberen. Lekker freubelen. Groeten 8

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg leuk om gewoon wat te spelen met snijmallen.
      Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  24. leuk idee om die randmallen zo te gebruiken.!!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zo leuk om te doen Marga de neer uit je snijmallen halen.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  25. Rood en wit is echt wel kerst he. Bedankt voor het meespelen bij Christmas Craft Creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. die had ik gemist vorige week! prachtig sprookjesachtig kaartje!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===