Volgers

zondag 9 augustus 2020

Country life

Vandaag staat het boerenleven centraal.
Vinden jullie het ook zo fijn om door een
landelijke omgeving te lopen of  te fietsen.
Nu woon ik wel heel landelijk en zie 
genoeg landerijen koetjes en paarden.



Hier kun je zover weg lopen en en je ziet van
alles onderweg.
Mijn kaart is met een decotime snijmal gemaakt.
Witte ondergrond met donkergroen en daarop
 een noppen papier groen/ wit.



De koe ligt heerlijk in het gras te genieten.
Met snijmallen van Triggerd emotions heb ik eerst 
een zwart en wit oplegvel uitgestanst.
Nog een leuke verjaardag ballon erbij.
Aan de andere kant staat de boerin ze kan ver 
weg kijken onder het ophangen van de was.



Nog een grasrandje en kijk het zwarte poesje wil de was stelen.

Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

40 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie landelijke kaart.
    Ja ik vind het rondkijken ook heerlijk, dat kunnen wij hier ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk is dat Elly bedankt voor je berichtje.
      Fijne dag, groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Wij kijken ook uit op de weilanden, altijd een mooi gezicht die koeien, helaas zie je niet zo veel meer.
    Leuke kaart, die plaatjes heb ik volgens mij ook op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een hele klapper vol met knipvellen over de jaren heen gekregen, zo nu en dan gebruik ik ze vond deze verstop achten een rozen knipveld.
      Vind het een mooi gezicht dieren in de wei.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
    2. Je hebt het boerenleven heel mooi weer gegeven op je kaart Anita! Hier in de polders is het ook zo genieten en ook van alles te zien onderweg! Fijne zondag!
      xx Gerie

      Verwijderen
    3. Heerlijk Gerie, je kunt zo ver weg kijken in de polders! Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Wat een mooi model! De landelijke sfeer is perfect zo!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooi kaartje zo in de landelijke stijl als je dat ziet krijg je zin om er op uit te trekken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar vandaag niet Ellen het regent nu bij ons wel fijn even een buitje.
      Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Prachtige boerenkaart!
    Mooi model.Leuk verhaaltje erbij:)
    Hier ook lekker door de bossen fietsen en tijdens het gouden uurtje boerderijen fotograferen, heerlijk!
    Fijne Zondag verder, hier is het bewolkt, heel aangenaam, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is met het warme weer fijn in het bos. Net een buitje regen gehad. Fijne dag groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Prachtig kaartje, Anita!
    Ik hou van dit soort tafereeltjes en ook van het buitengebied, wij wonen ook landelijk maar van die oude boerderijen zie je hier niet zoveel, heeft metde ruilverkaveling te maken denk ik... I
    Maar wel zandpaadjes waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen, vanmorgen voor 8uur zaten wij al op de mountainbike met SAARTJE het was heerlijk!
    Fijne dag,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heeft Saartje zeker van genoten. een hele fijne zondag, liefs xx

      Verwijderen
  7. Lekker sfeertje op je mooie kaartje! De poes en de grasrand zijn leuke details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie boerenkaart, leuk die nostalgische plaatjes! Vanmorgen heb ik ook de was nog opgehangen. Normaal stop ik het in de droger maar dat is nu te warm.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi toch Trudy!
    Fijne dag. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It certainly does look like a nice stroll through the countryside. I love the shape of your card and the cool photo images on it.

    Thanks for joining us at Cut it Up for our Shaped Card challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op vakantie word ik ook nog altijd aangetrokken naar weilanden met grazende koeien, ook al zie ik het hier dagelijks op onze boerderij.
    Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Mooie vorm ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is mooi om te zien al die grazende koeien.
    Dankjewel voor je berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als ik zo naar je prachtige kaart kijk Anita en je verhaal lees dan zie ik het zo voor me.....Leuke plaatjes he, ik heb ze ook klaar liggen toevallig.
    Hier helaas geen weilanden in de buurt en dus al helemaal geen koeien...daarom gaan wij zo graag naar Limburg of Friesland etc op vakantie....Een fijne avond meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zullen bij jullie ook mooie plekjes zijn Wilma, Nederland is zo veelzijdig. Liefs xx

      Verwijderen
  14. Super leuke hollandse kaart .Past wel in het limburgse landschap, het buitenleven.
    Groetjes ,Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo fijn als je in zo'n omgeving woont. Wij ook hoor, je wandelt hier zo 'naar buiten'. Je kaart is super. Zo leuk deze plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Anita!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie boerderij kaart, fijn als je zo landelijk woont,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a beautiful card design! I love the shapes and the images! Thanks so much for joining us at the Cut It Up! Challenge!
    Rachelle - DT : )

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very cute! Thanks for sharing with us at MIU.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===