Volgers

maandag 10 augustus 2020

We wish you a Merry Christmas

Vandaag mogen deze carol singer hun hoogste lied zingen.
Snijmal van decotime bewerkt met de
 Darice muziek embossing folder
en  de Carol singers .



De toef bestaat uit rietjes, dennenappels
stukje koord, lint en een een muziek instrument
met een holly takje.
Jullie snappen wel dat de kaart rood is!!
Al lijkt het of hij oranje is het licht werkte niet mee.!


Mijn kaartje laat ik mee doen bij:


Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige  kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 


34 opmerkingen:

  1. Ik vind je tag super leuk zeg!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstdagen Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat dacht jij Anita, ik blijf gewoon in kerstsferen en negeer dat warme weer hihi. Het is een schitterend tafereel. Prachtige embossing achtergrond. Blijf lekker binnen als het kan. Ik ben al naar de apotheek en de supermarkt geweest maar er waren meer mensen op dat idee gekomen pffff.
    Helaas was de slager nog niet open dus ik moet nog even terug maar daarna kom ik er niet meer uit. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker!! alleen voor even in het water te liggen kom ik buiten. Vanmorgen om 4 uur als verschillende huishoudelijke taken gedaan. Ik ben klaar voor de dag en ga freubelen.
      Jij ook een fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  4. Mooie kerstkaart weer!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tag met de muziekmakers!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik ze zag was ik gelijk verkocht Margreet, vind ze zo leuk de Carol singers fijne dag nog xx

      Verwijderen
  6. Superleuke tag. Ik hou wel van silhouetjes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dit label, Anita!
    Ik vind die silhouettes erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie creatie. De toef met de rietjes is erg leuk.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi label en leuke figuurtjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie toef op een leuke kerst tag,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk deze tag met de carolsingers en de embossingfolder erachter! Past zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely tag. I like the silhouette figures against the music embossing. Thank you for joining in the No Stamp or Digi Challenge at CHNC this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful, thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===