Volgers

dinsdag 1 september 2020

Thank you for the joyful time.

Vandaag ga ik voor het  felle rose!
Vandaag word het weer een schitterende dag
Althans hier in Limburg 😊


Het papier is van CS dit blok heb ik al een tijde maar
nog niets mee gedaan.


2 cirkels uitgestanst en daartussen in zit mica.
Afgewerkt met een swirl met vogel en aan de andere kant een aster.
Verder is er niet veel  over de kaart te vertellen
behalve dat ik het super leuk vond om te doen!


The sewing machine song by Betty Hutton 


Morgen naar het ziekenhuis voor de echo en de
eventuele injectie in de heup, als het dat is
 wat ze verwachten te zien. 
Geen idee wat mij te wachten staat schrik heb ik wel
 ondanks dat ik er veel over gelezen heb.


Dit kaartje wil ik graag mee laten mee doen bij:

Bedankt dat je mijn blog bezocht en 
een berichtje achterliet ik lees ze graag.

        


35 opmerkingen:

  1. Een leuk doorkijk kaartje in dat feller roze, en het leuke naaimachine papier.
    Veel sterkte morgen, ik hoop dat alles mee gaat vallen. Hier is het ook prachtig weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combi vind ik altijd: roze/zwart en wit! Mooi doorkijkkaartje Anita, leuk papier ook! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge en sterkte morgen, hopelijk valt het mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is leuk.
    En ik zag hem al op FB zoals al jouw kaartjes

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel andere lift dan ik tot nu toe heb gezien leuk!
    Ik heb geloof ik wat gemist maar wens je voor morgen héél véél sterkte!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje met dat fel roze! Leuk DP.
    Heel veel sterkte morgen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke liftkaart in het felroze.
    Succes morgen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie doorkijkkaart in deze kleurtjes, heel veel sterkte voor morgen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kaart, Anita.
    En veel sterkte voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is heel leuk papier en jij maakte er een leuk model kaart mee Anita.
    Heel veel sterkte morgen, ik ga aan je denken.
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!
    De kleuren combinatie is mooi, dat roze met zwart, ik hou daarvan.
    Héél veel sterkte morgen, ik zal aan je denken, laat je gauw wat van je horen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the pink and black combination and the lovely dies. Thank you for joining our 'Circles' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties.
    Fijne dag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel sterkte vandaag.
    Ja het was een mooie dag gisteren. Je kaartje is erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    wat een gave liftkaart heb je gemaakt. Mooie kleuren!
    Heel veel sterkte vandaag.. zelf moet ik voor een echo van mijn knie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank je wel dat je meedoet aan onze challenge bij DAK! The song ken ik niet, maar leuk gevonden!

      Verwijderen
    2. Dankjewel GerJanne vond het leuk om de lift kaart te maken. Hihi ik kwam per toeval bij dit liedje uit. Is uit een musical. De spuit is gezet, het viel me mee. Was wel erg nerveus.

      Verwijderen
  15. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje heb je gemaakt leuk model is het hè voor de lift challenge altijd zo leuk om te zien hoe iedereen dan zijn eigen uitwerking eraan geeft
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zekers Ellen dat vind ik ook bij de lift challenge.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  17. Wat leuk dat je met deze kaart meedoet met onze DCL challenge. Heel erg leuk met dat doorkijkje! Hoop dat de prik een beetje meegevallen is.. misschien loop je inmiddels weer als een kievit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicole, het is gelukkig mee gevallen de injectie, lopen als een kievit nog niet maar pijn vrij op dit moment!
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Leuke kaart met doorkijkje en mooi achtergrondpapier met naaimachines. Ik heb het lied "the sewing machine" nog even opgezocht, want ik kende het niet, maar ik las dat het is uit een musical van 1950, dus van voor mijn geboorte. Leuk dat je meedoet met de DoAl(l)Kreatives Challenge #45 en veel succes.
    Fijn trouwens dat de injectie je mee is gevallen en dat je nu in elk geval geen pijn hebt.
    Groetjes, Wies DT DAK

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankjewel Wies, ik hou wel van oude musical.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zwart, rzoe, wit, ik blijf en het een goeie combi vinden. Weer heel anders als alle andere kaarten die we al kregen te zien. Ik geniet van al die diversiteiten.
    Mooie uitwerking van onze challenge Anita, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel Cornelie, voor je lieve reactie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OMG.. this so Pretty! Just amazing… Love the Colours, the paper and the fold!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke easel-kaart, mooi gedaan! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a wonderful color combination! Great card.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===