Volgers

donderdag 3 september 2020

Toen er nog echte Hollandse winters waren

Jawel het is al weer donderdag tjonge
 wat ging de week vlug voorbij.
Vandaag een oer Hollands kerstkaartje.


Er valt niet veel te vertellen over deze kaart.
Ik vond nog een los velletje dp in mijn ladekast
en een stans van Joy Crafts.

Hier boven op heb een het schilderij malletje van MD 
opgeplakt met daarachter een plaatje van een molen 
in de winter toen we nog echte Hollandse winters hadden.


Verder de poinsettia, ice crystals
natuurlijk mag het lintje niet ontbreken om het schilderijtje op te hangen.


Ik ben tevreden met mijn kaartje wat vinden jullie.

 Ik was heel erg nerveus gisteren ik heb het niet zo op naalden.
Achteraf gezien viel het mee, ik had  een hele lieve
verpleegkundige, en de arts was aardig en dat helpt
altijd niet waar! Alles ging verder goed
tot de verdoving uit gewerkt was....

Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:



Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

 

64 opmerkingen:

  1. Wat een mooie winterse kaart is dit, Anita.
    Fijn dat het gisteren mee gevallen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is net een fotolijstje, mooi gedaan.
    Gelukkig viel het mee gisteren, maar ook ik heb het niet op naalden..en wat je zegt het ligt er ook aan hoe de dokter enzo allemaal is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk nostalgisch kaartje, van mij mogen we zo’n winter wel weer eens krijgen Anita! Hoe gaat het vandaag met je? Een fijne donderdag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van mij ook Wilma zo rond de kerst, gezellig.
      Tegen een uur of negen ging het alweer wat beterde. Wel nog rustig aandoen was het advies.
      Liefs xx

      Verwijderen
    2. Houd je dan ook maar mooi rustig meid! liefs xxx

      Verwijderen
  4. Prachtig DP en een mooie kaart!
    Hoop dat het goed gaat vandaag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterse kaart Anita.
    Wat fijn voor je dat het mee viel gisteren .Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, altijd fijn als het meevalt.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  6. Een mooie winterse kaart Anita. Fijn dat het gisteren is meegevallen, hopelijk doet het dat nu ook nog.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met dat oer hollandse winterplaatje erop ja dat is lang geleden.
    wens je heel veel sterkte en beterschap en hoop dat het aan gaat slaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Werd heel blij van het plaatje riep mooie herinneringen op. Dankjewel voor je lieve woorden Ellen.
      groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. WAt een mooi winters kaartje heb je gemaakt.
    Gelukkig dat het gisteren meeviel. Sterkte ermee!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk winters kaartje, Anita. Ik krijg het er gewoon koud van!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk toch Janine, hup op de bank zitten met een warme deken een beker warme chocomelk en naar buiten kijken. 😊

      Verwijderen
  10. Een mooie kerstkaart Anita, lekker winters. Hopelijk heb je vandaag geen last.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, een stuk minder pijn dan gisteren avond en vannacht.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  11. Erg mooi deze winterse kerstkaart Anita.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat sierlijk Anita en zo word het plaatje een blikvanger zeg!
    Prachtig kerstkaartje geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie Hollandse winterkaart, hier is buiten herfst! Veel regen en ook nog wind! Hopelijk gaat het goed met je heup.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook Trudy, al verschillende buien gehad en het is frisjes. Dankjewel het gaat beter.
      groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Een prachtig winters kaartje heb je gemaakt en fijn afgewerkt.
    Goed dat het gisteren nog meeviel en hopelijk vandaag ook. groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Laurette voor je lieve berichtje, gaat met het uur beter.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  15. wat een prachtige winterse kaart Anita!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow.....prachtig kaartje Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi winters kaartje Anita!
    Sterkte met je heup!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank je wel Anita voor je tip op mijn blog
    van de kaart eerst laden...dat ga ik uit proberen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi winters kaartje, Anita.
    Hierboven las ik dat je vandaag gelukkig al wat minder pijn hebt. Hopelijk gaat het steeds wat beter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Anita. De afbeelding is ook heerlijk winters. Fijn dat het is meegevallen met de injectie, hopelijk gaat het je wel helpen. Ik las dat je me verloren was uit je lijst....gelukkig heb je me weer gevonden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met dit kleine plaatje ! Heel mooie kerststerrenmal ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kerstkaart, echt winters plaatje en perfect afgewerkt met de poinsettia's, gelukkig viel het gisteren mee
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ans, heerlijk winters plaatje doet mij al verlangen naar sneeuw. xx

      Verwijderen
  23. Leuke kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi Anita. Fijn dat het gisteren meeviel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi.
    Het is deze week erg rood groen op de kerstkaarten, dit is een welkome afwisseling.
    Fijn dat je ziekenhuis bezoekje minder eng was dan je gedacht had, wel naar dat het zo'n pijn deed toen de verdoving uitgewerkt was.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hihi dankjewel Daphne, ik had mijn challenge kaart van de week al geplaatst. Wilde namelijk nog mee doen bij de MD challenge.
    Gelukkig ga ik dadelijk slapen zonder pijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita, leuk met het schilderijtje. En fijn dat het meeviel in het ziekenhuis. Misschien slaap je ook beter! En langer...
    Ik heb nu last met het plaatsen van de reacties, vraagt elke keer of ik een robot ben en kan het niet negeren, heel vervelend. Soms moet ik zelfs plaatjes aanklikken met zebrapaden of verkeerslichten... Hoop dat het niet lang duurt, want dat kost zo veel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gelukkig nu minder pijn dat is het grote voordeel vannacht ook goed geslapen gelukkig. Ik ervaar de zelfde problemen met het plaatsen van een reactie.

      Verwijderen
    2. Irritant,he? Ik hoop dst het weer iets tijdelijks is. Bij jou had ik het dus ook...

      Verwijderen
  28. Mooi papier heb je gebruikt en dat plaatje past er echt perfect bij! Mooi kaartje, Anita!
    Fijn dat het meeviel en ook dat je beter sliep, zo belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dankjewel Marjan, was ook heel fijn om te door te slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk gedaan zo! Mooie kaart. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  31. een heerlijke echte winterse kaart!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful card. Thanks for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A great creations - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. A great card - thanks for joining us at the Mix It Up Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===