Volgers

zaterdag 5 september 2020

Shoes are a girls best friend!!

Hallo allemaal wat ben ik toch gelukkig
met alle kleine dingen die zo door een dag heen gebeuren.
De kolibrie vlinder die de laatste nectar uit de 
bloemen drinkt en zich niet stoort aan 
de hommel die de bloem naast hem bezoekt. 
Verder zag ik nog grote libelle in de tuin.
Ik kan hier intens van genieten.

Maar goed nu toch verder met de kaart.
Bij de two sisters on the blog vroegen ze om schoenen op je kaart!
Appeltje eitje zou je denken ................ ik heb mijn hobbykamer
op zijn kop gezet, meen je nou dat ik een plaatje van 
SCHOENEN of iets dergelijks kon vinden niets noppes nada niente!
In een andere kast op de kamer ernaast vond ik 
1 plaatje!!

Ik nam de decotime snijmal en stanste uit 1x zwart -1xwit-1x dp.
Het de kleur van het plaatje paste heel goed bij het dp papier. 
Verder heb ik een kader gestanst om het plaatje heen
Nog 2 strass steentjes op de schoenen vastgezet.


En een snijmal van Joy Craft gebruikt voor het randje 
aan beide zijde van de decotime snijmal.
Een grote zwarte strik, het plaatje heb ik verhoogd  opgeplakt.

Deze kaart heb ik gemaakt tijdens de eerste uitzending
van de 2 gezusters op Facebook.
Heel leuk om te volgen.


Old Dominion shoe shopping

Met dit kaartje wil ik graag mee doen bij:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
kerst kaart van gisteren.
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 


43 opmerkingen:

  1. Een dot van een kaart, leuk die nostalgische uitstraling!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het geworden, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Anita, je hebt er een leuk plaatje bij gevonden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje mooie uitstraling Anita!
    Mooi he al die kleine details van de natuur....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Martha, zo mooi de natuur in al haar details ik ben er mee opgegroeid mijn vader vertelde graag over de natuur en liet je veel zien.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  5. 1 plaatje vond je Anita maar dan ook meteen wel een heel leuk plaatje en je maakte er een prachtige kaart van. Erg leuk met het zwart. Jaaaa ik geniet ook zo van de leuke diertjes die zo in je tuin verschijnen...behalve de wesp,daar heb ik een gruwelijke hekel aan! Hommeltjes daarentegen vind ik weer bijzonder mooi om naar te kijken....Een fijn weekend en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Wilma ja het was een zoektocht wel gelijk weer leuke andere plaatjes gevonden.
      Fijn weekend liefs xx

      Verwijderen
  6. Wat een mooie kaart en gelukkig vond je nog een leuk plaatje om toch mee te doen. De strass steentjes maken het helemaal af. En wat leuk dat je deze kaart tijdens onze live hebt gemaakt!
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette, het was ook een leuke en gezellig uitzending.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  7. Leuk plaatje van best chique schoenen met hakken waarop ik niet meer kan lopen ;) Mooi dat je de rest van de kaart in dezelfde stijl hebt gehouden. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan, vroeger liep ik de hele dag op hoge haken op kantoor, nu echt niet meer.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Leuk kaartje met de schoenen
    Wie zoekt zal vinden.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Elle-jeanne inderdaad, dankjewel voor je reactie.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  9. Mooie chique kaartje, Anita.
    Als je er oog voorhebt, is de natuur toch zo mooi!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet en je hoeft helemaal niet ver te gaan.
      Fijne dag xx

      Verwijderen
  10. Hier ook geen plaatje te vinden hoor Anita, heb wel een stans maar dat mag nie hè! Je hebt er een mooie vintage look van gemaakt en het filmpje was enig met al die shoes!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel stansjes heb ik ook Gerie maar helaas die mogen niet hihi, vond het best een leuk filmpje.
      Groetjes xx

      Verwijderen
  11. Wat is er toch veel moois te zien als je er oog voor hebt hè! Je kaartje is ook een beauty. Heel stijlvol met deze hakjes. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicole, zo veel moois en in heel veel kleuren al die insecten.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Geweldig dat je zo op zoek bent geweest naar een plaatje. Hij is ontzettend leuk geworden hoor! DAnk je wel voor je deelname.
    En dat je dat tijdens onze live uitzending hebt zitten maken, wat leuk! Was wel even een spannend momentje om live te gaan hoor maar het wende snel. We vonden het heel erg leuk om te doen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart in zwartwit, je hebt een heel leuk plaatje gevonden,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Prachtig plaatje. En wat goed dat je van de kleine dingen geniet. Heel belangrijk.. Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pretty card and patterned paper. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita! Ik ben het helemaal met je eens en ik herken me in wat je zegt. Er zijn zo veel mooie dingen op een dag om van te genieten. En met name de kleine dingen die niet iedereen ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had ik ook voor gisteren maar dan in een op maat ovalen vormpje om af te tekenen , na lang zoeken had ik het gevonden , een fles afwasmiddel onderaan afgetekend op papier .
    Het is terug een hele mooie kaart x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow.. this is very Pretty! I love the borders on the sides and the Image! Everything fits perfectly together!!!
    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk dat je toch nog een plaatje kon vinden hihi
    prachtige kaart.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel sierlijk, chique kaartje. Mooi gedaan! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for your lovely comment Leslie.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===