Volgers

maandag 31 augustus 2020

Warm Winter Wishes!

Wat hadden we gisteren nog schitterend weer.
Toch ben ik nog in mijn hobbykamer geweest
kon het niet laten om nog een kerstkaartje te maken.

Natuurlijk heb ik ook genoten van het mooie weer, het is
niet te heet en niet te koud šŸ˜Š heerlijk  een poosje in de tuin geweest.


Deze ster meet 14,5 cm en het blauwe oplegvel is 14 cm.
De materialen die ik gebruikt zijn Knipvel EWK 1215 van MD.
Tekst is Eline ECO 154 van MD.
De embossing folder DF 3419  van MD.
De takjes zijn Petra`s Berry`s LR0628 van MD.
De ice crystal arche  CR1345 is van MD
 

Zo leuk het gefreutsel met takjes en de ice crystals.


Zoals je kunt zien heb ik de ster een steuntje gegeven
om makkelijker te kunnen staan.

Ik wilde niet meer aan de kaart toevoegen, het lieve 
kerst feetje heeft de hoofdrol op deze kaart!

Mijn kaartje wil ik mee laten doen bij:

 Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
traditionele kerstkaart.
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.


44 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gedaan deze kaart.
    Ja hier was regen en zonneschijn. En als de zon scheen was het ook erg lekker.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstster, met heel leuk details. Hier is het gisterenmiddag behoorlijk beginnen te regenen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, dat is jammer van de regen hier pas het avondeten.

      Verwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt!
    Hier was het echt ....weer

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model zo die ster Anita, je hebt hem leuk gepimpt.
    Het engeltje is lief en mooi zo met de frutseltjes rondom.
    Hier ook de hele dag baggerweer hoor...
    Een fijne maandag en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie Wilma, ook vandaag krijgen we hier mooi weer. Liefsxx

      Verwijderen
  5. wat een mooi kaartje, ! mooi plaatje heb je gebruikt en de sterren maken het helemaal af,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze ster! Mooie combi van kraft en blauw. De sneeuwsterren rand maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke ster heb je opgepimpt, Anita!
    Hier wisselden zon en regen elkaar af..
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, dan wens ik je vandaag de hele dag alleen maar zonneschijn toe liefs xx

      Verwijderen
  8. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met het feetje.
    Leuk met de ronde sterrenstans erbij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh....wat is dit een pracht van een kerstkaart, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstster Anita! bedankt voor het meedoen met challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie sterkaart met gave details, Anita.
    Gisteren was het hier baggerweer, maar vandaag lekker veel zon gezien (en gevoeld).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet, vanmorgen wat regen de middag was de zon veel aanwezig.
      Fijne avond xx

      Verwijderen
  12. Wij hebben veel frisser weer, vandaag gelukkig droog. Mooie kerstster met een lief plaatje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie ster heb je gemaakt Anita. Mooi gedecoreerd en mooie kleurencombinatie vind ik.
    Hier in Brabant was het heerlijk vandaag en zeker in het zonnetje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd genieten Miranda bedankt voor je lieve reactie.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  14. Such a stunning card and a fab shape x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstster is het geworden,mooie kleurencombi ook!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze vind ik mooi vooral de kleuren bij elkaar bruin en lichtblauw!

    groetjkes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje in stervorm Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze kerstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kerstkaart top Anita, bedankt voor je leuke reactie op mijn kaartje
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel voor je lieve reactie.
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great card - great shape and colour combination.

    Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===