Volgers

vrijdag 15 januari 2021

Er is er een jarig vandaag hoera hoera

Hallo bloggers
vandaag kom ik nog even voorbij
met een verjaardagskaartje.


Witte basis mooi papier geen idee van welk merk
het waren de laatste velletjes.
 

De buiten en binnenkant in de zelfde kleur gehouden.
Wit vlak voord de rode tekst en voor de bloemstans.


Zo ziet de kaart er dicht uit de kaart 
was op tijd in België aan gekomen.
Ik had hem vroeg verstuurd.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie.
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

 

47 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk geworden, dit model heb ik zo vaak gemaakt en de reacties altijd zo leuk!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita. Ja voor Belgie kun je het beter idd op tijd versturen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, soms is het vlug op de plaatst van bestemming en somms.. duurt het langer.
      xx

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Anita, alles matcht...het model,het prachtige papier en de lieve tekst....gaat Eri blij mee zijn!! Hoe gaat het nu met je,beetje hersteld van je flinke val?? Hier heerlijk dagje vandaag want de kleine meid is hier. Alvast een fijn weekend en lieve groetjes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, o wat gezellig weer voor jullie en de kleine meid.
      Het gaat iets beter, gaat wel lang duren eer ik weer helemaal mobile en pijn vrij ben van de val.
      Fijne dag veel plezier liefs xx

      Verwijderen
    2. Ja het was ook een flinke smakkerd he?! Rustig aan doen hoor xxx

      Verwijderen
  4. Dat is leuk.
    Ik hou van dit soort kaarten, een "gewone" 4kante met toch een verrassing erin.
    Het heeft net iets extra's, wat het nog leuker maakt.
    Mooi papier, volgens mij heb ik dat ook nog ergens liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke easelkaart Anita voor de jarige.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor de jarige jet in de frisse kleur geel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mooie papier kwam ik van de week óók nog tegen, schattige schuine easelkaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk tekststempeltje en mooi met die rode bloem! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje Anita
    heel mooi deze schuine easel!
    fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje leuk zo schuin gevouwen mooi dp paier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor deze prachtige kaart Anita! Het was echt een feest om vanmorgen al die enveloppen open te maken, waaronder deze van jou!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo lief van je en terug een mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en lief kaartje, echt een kunstwerkje!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie schuine easelkaart. Leuk papier.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, mooi en fijne tekst en leuk modelletje.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de jarige job.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful Birthday card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi is je kaart, leuk model is dit toch hè.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie schuine easelcard met dit leuke papier. Ik stuurde maandag een kaart naar België, ze had hem woensdag al ontvangen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart die een heerlijk lentegevoel geeft, lekker fris het geel. Ook je kerstkaart is prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart is het. Dat model is erg leuk. Kan natuurlijk voor alle gelegenheden! De kleuren zijn heerlijk lenteachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige verjaardagskaart!
    Je hebt mooi designpapier gebruikt.
    Model vind ik gaaf.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend mooi verjaardagskaartje!
    Leuk model!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===