Volgers

zondag 17 januari 2021

Saartje is 12 geworden

Hallo allemaal

Martha deed een oproepje voor haar Saartje 
deze werd 12 afgelopen december.
Saartjes baasjes zijn dol op haar., en wat is nu leuker 
om een kaartje te krijgen. 
Saartje kwam in een gouden mandje terecht.
Ze mag overal mee naar toe Saartje 
vind het heel leuk om in het fietsmandje te zitten.


Papier uitgezocht en het vlaggetjes alfabet erbij gepakt 
2x uit gestanst 1x dp en 1x rose.

Saartje is een meisje en wie weet vind ze rose ook wel mooi.
De teckeltjes komen haar feliciteren met taart, ballon en een bot.


Het hartjes papier komt van het Kruidvat, op het effen rose heb ik een
Leane Creatief  embossing folder Poten & Hartjes gebruikt.

De binnenkant werd niet vergeten.


Honden botjes, je kunt er maar genoeg hebben en nogmaals 
Saartjes naam en envelop heb ik ook bewerkt met de 
Embossing folder.


Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Kijk en hier is Saartje is ze niet lief.


Ik wil ook graag 2 nieuwe volgers verwelkomen!
Gezellig wellicht kunnen we elkaar inspireren.
Laat even een berichtje achter dan kan ik ook bij jullie komen kijken.

Bedankt voor je bezoekje en de reacties
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

55 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    wat heb jij ook een leuk kaartje voor Saartje gemaakt. De binnenkant ook met die botjes. Goed idee! En die Saar mag elke keer met een kaart poseren. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor Saartje gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart voor de jarige Saar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt ook een mooi kaartje Voor Saartje gemaakt, en hoe lief zo op de foto met jouw kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lief en zoet kaartje maakte je voor Saartje Anita. Helemaal tot in de finishing touch afgewerkt,top! En kijk die Saar blij zijn met weer zo’n mooie kaart, die Martha heeft straks een hele reportage, hoe leuk?! Een fijne zondag meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, zo leuk met Saartje iedere keer op de foto met een kaartje, Word een mooi boek werkje, fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor Saartje.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt ook al zo'n schattig kaartje voor Saartje gemaakt ik zie er veel voorbij komen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje voor Saartje, Anita!
    Mooi gemaakt met die leuke accenten!
    Decfoto van Saartje is iets bewogen zag ik net, maar goed het gaat om het idee niet waar?
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, zo leuk al die foto`s met Saartje, ze staat er prima op, fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes hier werd saartje volgens mij heel blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart voor Saartje, haar baasjes zijn goed verwend, ik zag er al meer voorbij komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart voor Saartje. Volgens mij vond ze de roze kleurtjes wel leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superlief kaartje voor Saartje en inderdaad je binnenkant is even mooi ! Fijne zondag.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aan alle kanten even mooi en lief, Saartje én Martha worden verwend!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met toffe details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart voor Saartje, lekker in 't roze, ook een leuke binnenkant
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Anita en Saartje is zeker schattig !! ik smelt voor alle 2

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een echt meisjes kaartje, perfect voor Saartje.
    Ik ben benieuwd hoeveel kaartjes Martha heeft gekregen voor Saartje, volgens mij heel veel.
    Jij maakte een echte kaart voor een hondje, met al die botjes en de teckels.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart voor Saartje.
    Ze zal wel denken jammer dat het geen
    echte botjes zijn 😉

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Darling card, Anita, and sweet puppy too!! Spotted this cute card at Let's Squash It and I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for your lovely comment Linda, thanks for stopping by!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattig en lief kaartje voor Saartje, lief in mooi roze! Ze is inderdaad een schattig hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een lieve kaart voor Saartje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief, mooi kaartje voor Saartje! Dankjewel voor je deelname bij Creatief met Hobbyshop Daantje

    Creatieve groetjes,
    Daantje, Ellie & Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje voor Saartje, schattig in deze kleuren. Die Saartje toch, die moet met alle kaarten op de foto, hihi, ik kreeg er ook al eentje en ik heb al meerdere gezien.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo leuk al die foto's met Saartje en de kaartjes, ze word nog een echte diva.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is so cute! Such a sweet card. Thanks for playing at Let's Squash It, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is so pretty. I love that delicate fun embossed border and the little dogs are so cute. Thanks for joining the fun at Let's Squash It! Hugz

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===