Volgers

maandag 18 januari 2021

Caravaan door de woestijn

 Vandaag een kaartje met een camel caravaan ik zag het helemaal voor me.
 De piramides het zand  en de dieren die mens en goederen vervoeren.

Eerst ben ik samen met de hulp van mijn man gaan tekenen
ik ben niet zo goed in tekenen hij gaf aanwijzingen en ik voerde ze uit.


Alles in monotone kleuren gehouden  er zit veel zand in de lucht
dat zie je in de het bovenste gedeelte.


Het is uit craft papier geknipt en bewerkt met 3 soorten inkt.
de 3 camels 2x uit gestanst in 2 verschillende kleuren bruin
 en net even langs elkaar geplakt.

Ik had nog een stukje jute touw liggen om de 
caravaan bij elkaar te houden.
Na een lange dag is hun tocht bijna ten einde. 


Bewust geen tekst op de kaart gezet.
die komt t.z.t binnen in de kaart

 ik had hem wel uit gestanst maar vond 
het echt niet passen op de kaart.

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie.
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

62 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan Anita....zo zie je maar dat jullie er samen wel uitkomen!
    Het is een leuke kaart geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anita. Leuk om samen de ideetjes te delen en tot een mooi resultaat te komen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is gaaf zeg! Zeer origineel!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt super!! Heerlijk dat je man je kunt helpen dat is hier ook altijd als het nodig is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk familieproject en super geslaagd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk dat is teamwork, jullie vullen elkaar lekker aan Anita, allebei creatief!
    Het is een superleuke creatie geworden, net echt die piramides!
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je man je heeft geholpen, echt een samen-kaart ...
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super der super mooie en knappe creatie!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart, hoe kom je op het idee, wel een hele goeie hoor voor de letter C.....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HeeL leuk gemaakt Anita en die piramides zijn mooi dimensionaal de kamelen staan er mooi bij!
    Leuk gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, het vervoermiddel van de woestijn 😊 een origineel idee Anita en schitterend gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat heb je dat leuk bedacht Anita! Leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een origineel kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart met de piramides en de kamelen, dat hebben jullie heel mooi gedaan samen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf!! Hoe kom je erop, een caravaan, zo origineel. En wat ik ook zo leuk vind is het zand in de lucht! Geniaal! En wat knap dat je man je aanwijzingen kan geven over dat tekenen en dat jij het dan kan uitvoeren.
    Dank je wel dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het idee in mijn hoofd en kreeg het niet goed op papier en dan is het fijn als je tips krijgt hoe je een lijn neer moet zetten.

      Verwijderen
  16. Leuke kaart.echt wat anders. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dàt heb je leuk bedacht voor de challenge van K&K en voor Carlin's...... heel creatief.
    Toen zat het in je hoofd, maar kreeg je het nog niet op papier en dat is gelukt met hulp van je man! Dat maakt deze kaart nóg mooier.
    Ik vind het een topper!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, zo gaat dat tof toch hoe e.e.a. tot stand komt.

      Verwijderen
  18. Wat schitterend gemaakt en de piramides zijn echt super gelukt!een toppertje Anita!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Anita, ik heb er ook veel plezier aan beleeft om het te maken.

      Verwijderen
  19. oooooh geweldig zie ze gewoon door de woestijn lopen in karavaan wat zijn je piramides mooi gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk gemaakt dit kaartje! Ik kan totaal niet tekenen dus ik doe het je niet na! Aardig dat je man heeft geholpen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy, ik ben meer van de stil levens, ik kreeg de hoeken niet goed, en daar is mijn man heel goed is, samen sterk.

      Verwijderen
  21. MOOI kaartje Anita en zo zie je maar weer.....samen komen jullie er wel uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart, mooi gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Anita, geweldig hoe je dit gemaakt hebt, zo mooi! Je hebt de kaart heel gedetailleerd afgewerkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke en originele kaart. Mooi gemaakt in samenwerking met je man.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke kaart en wat een geweldig idee!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jullie gezamenlijke inspanning heeft tot een prachtige kaart geleid! Die kamelen voelen zich helemaal op hun plek in de woestijn. Mooi uitgevoerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw dit hebben jullie samen prachtig gemaakt.
    Een leuk vervoermiddel voor ons thema, maar klopt wel voor de woestijn. Heel mooi in de monochrome kleur gebleven.
    En gelijk heb je om er geen tekst op aan te brengen.
    Een toffe kaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carla, soms heb je net even een beetje hulp nodig, lijnen trekken in de juiste richting is niet mijn sterkste kant 😁

      Verwijderen
  28. Thanks for entering our Anything Goes challenge… your card is lovely. Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===