Volgers

zaterdag 20 april 2024

Epie is jarig

 Vandaag is Epie jarig en de post druppelde
 al binnen zei ze van de week hoplijk 
zat die van mij er ook bij.

Waar ik af en toe met mijn hoofd zit
dat mag Joost weten.

Epie haar kaart had ik op de foto gezet
maar was niet helemaal te vreden
dus ging hij weer mee naar boven
en ik zette er nog wat bij.

Vergat ik een nieuwe foto te maken duhhhh


Rechts boven in nog 2 tekst ballon geplakt.
die staan er nu niet op.
Bij het zien van dit plaatje dacht ik gelijk een Epie en haar vogel(s)

Dat het een mooie verjaardag voor je mag zijn Epie!

De behandeling ging goed de vorige keer was 
4.5 maand geleden voor de heupen mag daar niet over klagen.


Fijne dag en tot gauw. 



15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke details
    fijn dat het goed is gegaan met de behandeling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zou mij ook kunnen gebeuren.
    Soms zie je op een foto ineens wat je mist op een kaart.
    Epie zal blij zijn met het kaart.
    Fijn dat de behandeling goed is gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zou mij ook kunnen gebeuren.
    Soms zie je op een foto ineens wat je mist op een kaart.
    Epie zal blij zijn met het kaart.
    Fijn dat de behandeling goed is gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke felicitatiekaart Anita
    Fijn dat de behandeling best positief is
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dat is denk ik de leeftijd;-) Het is een leuke passende kaart geworden. Fijn dat de behandeling goed aanslaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje voor Epie. Ik merk ook dat ik alles met aandacht moet doen, dan gaat het goed. Maar te veel en te snel....dan gaat het niet altijd meer goed. Tja, ouder worden....
    Wat fijn dat de behandeling goed aanslaat.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart heb je voor Epie gemaakt.. Fijn dat je behandeling aanslaat. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie verjaardagskaart voor de jarige Epie .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje heb je voor Epie gemaakt Anita!
    Ik kan mijn kaartje voor haar pas woensdag laten zien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje voor Epie! Fijn dat de behandeling goed werkt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk kaartje en toepasselijk als ze van vogeltjes houd. |
    Wat fijn dat de behandeling goed verlopen is en je er weer een tijdje tegenaan kunt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat fijn Anita, dat het zo lang werkte. Nu hopen dat je de zomer doorkomt.
    Je kaart voor Epie is super. Persoonlijk gemaakt door de vogel! Kan niet beter....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de behandeling weer achter de rug is. Hopelijk nu ook minder last. Mooie kaart maakte je voor Epie. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuke kaart voor Epie, zo leuk met die vogel.
    Super dat de behandeling zo goed zijn werk doet.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===