Volgers

donderdag 12 september 2024

Kerst met een doorkijkje

Angélique had de vorige week een leuk kerstmodel kaartje.
Opgezocht en ook dit patroontje gebruikt 
voor deze kaart zo leuk om te doen.


Jullie kennen de boekjes wel van de A winkel
gemakkelijke kaartjes om te maken.
Dit had ik nog over van 1 boekje en dacht
dat ga ik gebruiken voor dit model.


Het binnenste in de ring anders gemaakt dan Olga.
Afgelopen zondag waren we in de stad, ojee even
bij de A winkel naar binnen gevaarlijk hoor!

Kwam naar buiten met 4 nieuwe kerstblokken 
en 5 kerstboekjes voor kaartjes te maken. 🙈

Mijn kaart doet me bij 52WTC

Onze Laurens heeft kijkers op zijn You tube kanaal en hij is helemaal trots
en dat mag ook, hij heeft zo zijn best gedaan.

Fijne dag en tot gauw.

22 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke plaatjes en details
    ja de Action is erg gevaarlijk, ik ga ook altijd met iets naar huis als ik binnen ben geweest haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en heel leuk model. Ik ga maar niet naar de A winkel, want mijn kast puilt nog uit...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is het geworden.
    Deze plaatjes passen erg goed bij dit model.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kerstkaart Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart, Anita
    Leuk model
    Ja de Action is toch wel een graag bezochte winkel, ook door mij hihihi, maar ik ben nu wel strenger voor mijzelf neem niet zomaar iets meer mee, omdat het minder kost...straks moet ik ons huis laten verbouwen hihihi...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een heel leuk model, het is een superleuke kaart geworden.
    Ik heb maar 2 van de nieuwe blokken meegenomen, knap hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig doorkijkje met leuke plaatjes! Ik geloof dat ik de Action maar oversla dit jaar ik heb nog veel van vorige jaar!
    Leuk dat Laurens kijkers heeft!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met dit leuke modelletje! Jij kunt voorlopig weer even vooruit met de blokken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje en een leuk modelletje. Ja dat mis ik dan weer nu ik in Frankrijk zit. Kan pas naar die leuke winkel met de A als we terug zijn. Maar jij hebt al je buit binnen. Lekker weer aan de gang met nieuwe boeken. Fijn dst je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een mooie kaart . Mooi tafereeltje en een heel mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf dit model !!!!
    Mooi tafereel !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dit model Anita en wat heb je hem leuk gedecoreerd, het is een plaatje. Ja , ik bezweek ook weer voor de verleiding bij de A. Mooie kerstblokken hé? Ik ging alleen voor tap en lijm...oeps hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, die is gaaf zeg! Ook omdat het model toch net anders dan anders is door de ring! Superleuk tafereel ook, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een heel apart model, leuk de ring met doorkijkje en een lief tafereeltje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ja wat leuk! Dat model zag ik ook, niet opgeslagen, moet ik maar eens doen. Heel leuk met de restjes van dat blokje. Ik was ook bij Action, en heb 1 blok gekocht en 1 boekje...de rest heb ik laten liggen. Best trots op mijzelf.
    En wat goed van Laurens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met het doorkijkje op je kaartje. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk model heb je gemaakt, nog niet gezien en ja, de Action is heel gevaarlijk, nodig weer heen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je gemaakt, leuk model van je kaartje.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk model is dit. Gaaf kaartje heb je ermee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuk model en een mooie afbeelding heb je hiervoor gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met leuke afbeeldingen en ook een leuk kaartmodel.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===