Volgers

vrijdag 13 september 2024

Maren werd 30

Mij werd gevraagd een kaart te maken voor Maren.


Witte basis daarop gebruikte ik een embossing folder met vlaggetjes
Stanste grote letters en cijfers uit, kleurde deze met markers.

Van vellum stanste ik een bloem wraper en embostte deze met de gingham folder van Darice.

Ieder bloempje heb ik uitgestanst de snijmal is van Joy Craft en alles 
met de hand ingekleurd ik gebruikte metallic verft en alcohol markers.
Er zitten ook een tiental takjes en blaadjes in.
In mijn ladekast vond ik nog een mooi stukje satijnlint en 
tja ik weet niet hoe je het noemt
het is in Duitsland gekocht, het is geen lint geen stof, het werd een strik.
De opdrachtgever was meer dan tevreden en dat vind ik ook fijn.

Fijne dag en tot gauw.

13 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart. Leuk als je kaarten in de smaak vallen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie persoonlijke kaart voor de jarige!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een hele mooie kaart Anita.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een mooi kaartje met de mooie bos bloemen erop wat een klus om al de bloemetje uit te stansen maar dan heb je ook een mooi resultaat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vrolijke kaart, Anita
    Daar zou iedereen blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke verjaardagskaart Anita.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige gave kaart met de mooie bos bloemen.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bos bloemen op je mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie verjaardagskaart , wat een werk om al die bloemen te stansen en te kleuren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is deze mooi!! Prachtig met die bloemen!! Beetje jammer dat je er zelf niet zo lang van kon genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart, wat een werk maakte je ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een werk, maar met een mooi resultaat.
    Het is net een puzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf en zo feestelijk, mooi die wrapper met alle mooie bloempjes erin, vast veel werk geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===