Volgers

woensdag 29 januari 2020

Zwart & Pistachio groen!!

Hier ben ik dan met mijn 3de kaart
voor het KKT
het kleurkaartenteam.
Bij mijn zwarte kleur mocht GerJanne 
een andere kleur kiezen en zij koos voor 
Pistachio groen!!
Ik ben benieuwd wat de andere gemaakt
hebben. Ik zal zeker komen kijken!

Bedankt dat jullie kwamen kijken 
bij mijn cupcake kaart en een berichtje achterlieten.


De basis voor mijn kaart is zwart, 
deze heb ik gemat met een vel
Pistachio groene cardstock, een snijmal van 
Sizzix Thinlits mixed media 6660220  
zorgde voor het leuke patroon in het papier.
Hierdoor kun je de zwarte ondergrond zien.


En de vlinder is van Marianne Design CR 1205.
Deze mooie vlinder heb ik 2x uit gestanst en tussen de
2 lagen heb ik zwart papier geplakt.
De vlinder is op een cirkel snijmal gezet en
voorzien van foam en van zwarte plak strass steentjes.
Aan de rechterzijde van de kaart heb ik zwart lint en steentjes geplakt.

Zelf vind ik hem leuk geworden 
 wat vinden jullie ervan.

Gezellig dat je even kwam kijken, 
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.

.
  

64 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anita! Fijne dag
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt een mooie kaart van gemaakt.
    En leuk is dat he die strass steentjes, ik heb die ook nog liggen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik vind ze niet vaak die zwarte strass steentjes ik heb gelijk 3 setjes mee gebracht.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Een hele mooie kleurencombinatie Anita, jij hebt er een hele leuke kaart van gemaakt met de mooie mallen. Fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met die uitgesneden vlinder.
    En die mooi rand...
    Zie de mooiste kaartjes voorbij had dat niet gedacht met deze kleuren combinatie.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel, ik heb ze nog niet allemaal gezien maar die ik gezien heb die zijn prachtig!
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!
    Deze kaart springt eruit, mooi dat je geen tekst hebt gebruikt, dat zou afleiden.
    Echt een prachtige vlinder kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij springt met deze kleur zeker Daphne, Ik heb papier er bij gedaan in het folie zakje zodat ik er wel altijd nog een sentiment erop of aan de binnenkant kan zetten.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Mooie kaart is het geworden.
    Wat een leuke combinatie van kleuren
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty, het was een uitdaging :)
      Fijne dag, groetjes Anita

      Verwijderen
  8. Heel goed gelukt! Deze kleur had ik inderdaad in gedachten...en dan is het de uitdaging om zo weinig mogelijk wit te gebruiken en dat is jou geweldig goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ger-Janne je hebt er een flinke uitdaging van gemaakt hihi, het antraciet lintje met de steentjes vond ik net dat beetje extra er aan geven.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Tof kaartje Anita, goed gelukt met deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel Marfien, en jij maar liefs 4 stuks!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart voor het KKT Anita, zo leuk met die hoekstans en de mooie vlinder, leuk met dat 'lint', en dit lijkt me echt wel het 'juist' pistachegroen waar ik tevergeefs naar zocht...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nancy, ik heb ooit eens 10 kilo restpapier besteld bij Hobby Karton helaas is deze er niet meer en daar zat dit kleurtje bij 😀 ik dacht oke.... heel af en toe maakte ik er een accent mee. Nu kwam het goed van pas 😀 voor een hele kaart!! En het heeft echt zo`n kleur als op de foto wat wonderlijk wel goed gelukt is om het op de foto te krijgen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  12. Wat een sierlijke KKT kaart is dit, mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat en mooie kaart heb je met deze kleurencombi gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het ook een prachtige kaart! Een mooie stans met de doorlaat van het zwart! En de vlinder erop is mooi gevonden! Het stripje glittersteentjes zijn ook mooi erbij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De vlinder geeft fleur aan de kaart, dankjewel voor je reactie. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Wat een chique kaart met die prachtige stans. Heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pistachtgroen, check, mooie kaart check, geslaagd helemaal
    Prachtige kaart met die uitgesneden vlinder
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi met die vlinder zo, alsof hij ieder moment van je kaart af zal vliegen! Ik heb de challenge zelf even overgeslagen, vond het toch een wat lastige combinatie maar ik kom natuurlijk wel even kijken bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh dat is lief dat je komt kijken dankjewel.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  18. Mooie kaart, Anita. Mooie mal is dat en die vlinder, heel leuk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jantine, de vlinder mal is een van mijn favorite snijmallen. Hij neemt hier een mooi prominent plekje in.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  19. Reacties
    1. Dankjewel Claudia, leuk dat je even komt kijken.
      groetjes, Anita

      Verwijderen
  20. Hoi hoi Anita
    Wat mooi dit kaartje metvlinder en de kleurencombie vind ik super mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel Martha, leuk dat je even kwam kijken.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke kaart!! Mooie achtergrond ook.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Femminde,zeker tot de volgende uitdaging van KKT!.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  23. Een mooie, sierlijke kaart Anita! Mooi in de KKT-kleuren.
    Groetjes, Yvonne

    www.thecreativeteacup.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dankjewel Yvonne, leuk dat je een reactie achterliet.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuke kaart, wat een mooie mal is dat, komt zo goed tot zijn recht de kleuren groen/zwart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind de snijmallen ook zo mooi Gerrie, bedankt voor je berichtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super deze mooie vlinder, eendrachtige afgewerkte,kaart !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart in deze kleuren, leuke stans heb je gebruikt en een mooi randje.
    Hobbykarton is er nog wel.. of weer opnieuw
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dankjewel Ans, ik dacht dat ze gestopt waren. Of is het overgenomen. Ik zal eens op onderzoek gaan of ze nog restpartijen hebben.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. SCHITTEREND is deze kaart geworden in deze KKT kleurtjes Anita...die mooie stansen komen er prachtig op uit...echt fleurig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosina voor je lieve berichtje.

      Fijne avond groetjes Anita

      Verwijderen
  31. Je kaartje springt er echt uit met deze felle combinatie. Heel mooi

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Anita,

    Wat een leuke kaart maakte jij, heel vrolijke en helemaal in de juiste kleuren... top!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dankjewel Nancy, GerJanne heeft een mooie kleur bij het zwart van mij gekozen.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart ! Lekker felle kleur !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dankjewel Ineke hihi hij is niet te missen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. helemaal leuk is je kaartje geworden ! mooi hoe dat de vlinder er zo boven op ligt
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dankjewel Martina, ik ben benieuwd naar de volgende uitdaging.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart zeg, mooie kleuren zijn het. Maar jou witte kerstkaart van vandaag kan mij ook zeker bekoren. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dankjewel Nelleke. Fijne avond en weekend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===