Volgers

dinsdag 20 augustus 2019

Een sierschaaltje om te geven, vervolg op nr 7 gebruik je snijmallen eens anders!!

Dit is nummer 7 in de reeks.
Het blijft een uitdaging !!


Vandaag laat ik jullie zien, dat je heel goed
deze rand snijmal kunt verwerken in een schaaltje.


Met het oog op de feestdagen
verjaardagen die gaan komen
dacht ik dat een schaaltje 
leuk zou zijn om als cadeautje te geven.

Tip!! Kerst & oud en nieuw - verjaardagen - opkikkertje enz.



Alles staat en valt met het 
DSP papier wat je kiest.
Een leuk patroontje voor de jarig en
maak er gelijk een bijpassen de kaart
bij voor te feliciteren.


Natuurlijk kun je ook kiezen voor 
Goud zilver, wit enz. voor kerst
of herfstkleuren voor het najaar.

Maar nu eerst verder met het schaaltje.
De maat die ik genomen heb
is afhankelijk van de maat van de 
rand snijmal deze is 12.1 cm lang.


De eerste van links is gebruikt voor dit schaaltje.
Het vierkante DSP papier  meet 17 x 17 cm.
Ik zet streepjes neer op 6.1 cm vanuit elke hoek.
Teken met potlood de helft af op de snijmal 
( 6.1 cm) stans nu rond om alles uit.
 Ik heb een vierkante snijmal buitenmaat is 
6.1 cm die heb ik precies in het midden gelegd 
en afgetekend.



Daarna ben ik voorzichtig gaan vouwen
als hulpmiddel heb ik een kleine
liniaal gebruikt.

De hoekjes heb ik samen gevouwen en met 
de pons tang gaatje geponst.
Daarna een lintje erdoor heen gehaald en gestrikt.



Hoe vinden jullie dit schaaltje geworden.
Tot de volgende week met mijn laatste 
bijdrage van deze 8 verschillende 
rand snijmallen.


Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Ook dit vind ik weer een superleuk idee, je hebt dan ook steeds een ander schaaltje, leuk bedacht en uitgewerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, ik wist niet wat ik zou gaan maken met deze snijmal, tot ik hem voor mij had liggen en ineens zag ik het. :)

      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Dit is een heel leuk idee. De andere heb ik gemist maar ga ze zeker opzoeken. Bedankt voor de tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Miet, graag gedaan en leuk dat je komt kijken op mijn blog, alle ideetjes en voorbeelden staan genummerd hier op mijn blog.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt hel leuk geworden Anita.


    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Carina, zondag komt de laatste uit deze serie.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===