Volgers

donderdag 22 augustus 2019

Life is better with friends!!

Leuk dat jullie mijn blog bezoeken en bedankt voor alle lieve berichtjes
die jullie achterlaten bij mijn blogberichten.
Een van de vrienden van mijn zoon is binnenkort jarig 
en deze steampunk kaart neemt hij mee.



De basiskaart is wit en deze is met Memento espresso truffel nr 808
aangezet, gemat met een DSP papier van Decotime.
Voorzien van raders van Joy Crafts 
de veren snor bril en hoed zijn merkloos.


De banner is gestempeld  met Life is better with friends van 
stempel set van Joy Crafts. Afgewerkt met 2 brads.


Ik hoop dat hij in de smaak gaat vallen.



Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Heel mooi deze stijl, de metalen achtergrond vind ik super, daar zal de vriend blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, ik hoop het ook fijne dag nog vandaag.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem nog steeds prachtig!

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart Anita. Leuk om voor een vriend van je zoon een kaart te maken. Leuk stoer gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je, ik ben nog niet zo goed in het maken van steampunk, moet me daar nog eens verder in verdiepen, alleen de dag is zo kort hij is voor bij voor je het weet.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===