Volgers

zondag 25 augustus 2019

Het ja woord!! De laatste van de 8 gebruik je snijmallen een anders.

Het is alweer zondag 25 augustus 
de tijd vliegt  en morgen is het 42 jaar geleden
 dat ik in het huwelijksbootje stapte
 met mijn soulmate 💖ik mag mij gelukkig prijzen 
voor de 47 jaar dat we bij elkaar zijn.

En dan is het vandaag zover mijn laatste deel uit de serie 

gebruik je snijmallen eens anders.
Als je al zolang bij elkaar bent dan hoort daar een kaartje bij.

Graag wil ik jullie bedanken, 

het is met aandacht door 

jullie gevolgd!! Dankjewel.






Een trouwkaart /anniversary kaart is het geworden

de showstopper 😉 zeg maar.
Het is een parelmoer champagne kleur
geworden die ik voorzien heb
van een kant en klaar raster
deze is van Triggered Emotions 
Punched paper.
Dit raster heb ik wel nog even bewerkt met
NUVO embellishment Mousse Metallic

De snijmal die ik voor de basis kaart
heb genomen is van Deco time.
Daarop heb ik weer de randsnijmal van 
Triggered Emotions op afgemeten en uit gestanst.

De geheel rechtse snijmal heb ik gebruikt.

Daarna heb ik het los gemaakt en uitgesneden
zodat er een rechthoek ontstond.



Vervolgens is er een achterwand gemaakt
voor achter het raster, dit heb ik geëmbost
met een embossing folder van Cuttelbug fiesta


Ik heb de kaart zo in de embossing folder gelegd dat 
je de goede kant aan de binnen zijde van je kaart hebt.
Zoals je hier ziet op de foto is de deboste zijde 
die je ziet door het raster.


Dit is de binnenkant van van je kaart daar waar het raster is.


Ik heb genoten om alle voorbeelden voor jullie te maken!! 
Graag  zie ik jullie komende week weer terug op mijn
blog voor een andere bijdrage.



Bedankt dat je mijn blog bezocht

 laat gerust een berichtje achter.


  


6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Allereerst van harte met jullie huwelijksdag wat fijn dat je na zoveel jaar elkaars soulmate nog mag zijn!
    Dat verdient iets lekkers! En dat je nog maar lang msg genieten van elkaar!
    Mooi zeg zoals je deze snijmal weer hebt gebruikt, het is een kunstwerkje geworden je kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Martha het was een uitdaging om de 8 verschillende snijmallen te gebruiken het is gelukt 🙂, mijn man en ik hopen dat ook, nog een lang leven samen!!
    En met dat lekkers komt het wel goed, Limburgse vlaai.

    Fijne zonnige zondag, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mij ook alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!

    Het is een prachtige kaart geworden, wat een goed idee om de snijmal als binnen kader te gebruiken. Heel erg mooi!

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de felicitatie en de reactie op de kaart.
    Fijne zondag nog.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een lange tijd Anita (het zijn er veel die dit niet halen) en volgens mij nog superverliefd als ik dat zo lees haha. Nog vele jaren erbij hoor!
    Je kaartje is echt een topper, heeeel erg mooi.
    Lieve groetjes en een fijne dag morgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Wilma zowel voor de kaart en felicitatie de jaren zijn om gevlogen.
    Fijne maandag en een hele goede week.
    Groetjes Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===