Volgers

zaterdag 15 februari 2020

Er is er een jarig hoera hoera.

Vandaag een rustig verjaardagskaartje.
Deze kaart heeft de favorite kleur van de jarige!



Hij is bewerkt met een embossing folder van 
Crafters Companion Lazy Daizy.
Het leuke snijmallen bloempje is merkloos.
De tekst snijmal is van Boekenvoordeel
Het DSP is een restje uit een boekje van Craft Sensations.

Tip, je kunt ook heel goed een gedeelte van je
embosssing folder gebruiken op je kaart.
Of snij een karton ter grote van je embossing folder
Snij of stans er een vierkant / rondje/driehoek
uit en haal hem dan door je machine.
Op het niet geëmboste stuk zet je een
stempel en dat ziet heel leuk uit.



Wat ik persoonlijk zo mooi vind is het delicate bloempje.

Gezellig dat je even kwam kijken,
ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.


 


21 opmerkingen:

  1. Prachtig Anita! Hel mooi stansje van de bloem. EN grappig, je brengt me echt op een idee. Nu dat idee nog onthouden...hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, GerJanne ik ook dan word ik geïnspireerd door iets en dan........ foetsie weg uit het geheugen.
      Fijne zaterdag, Anita

      Verwijderen
  2. Mooie kaart! En doet het dan altijd goed als je de favo kleur weet van de ontvanger.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, gaaf zo met dat embossing heb genoeg van die dingen gebruik ze bijna niet, na dit te zien wel denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Ingrid, het is zo leuk om te doen, en je kunt er ook zoveel mee, dan alleen maar recht toe aan.
    Leuk dat je even kwam kijken.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, rustig, kaartje.
    De kleuren zijn niet te opvangen, waardoor de uitstraling van de kaart nóg rustiger wordt.
    Ik hou hier wel van.

    Ik zag je reactie op mijn blog, je wil graag mijn adres, maar ik kan geen mail adres van jou vinden.
    Wel jee mij misschien een mailtje sturen, dan reageer ik daarop.
    Ik hoor graag van je, groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had je van de week al een berichtje gestuurd waarschijnlijk is het niet aangekomen. Ik krijg mijn email hier op blogger niet toegevoegd 🙈. Ik heb je een mailtje gestuurd.🙂
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Hoi hoi Anita
    Wat een prachtig rustig stijlvol kaartje, ik vind het bloempje ook zo fijntjes!
    Bedankt voor de embossint tip!
    Fijn weekend verder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, het bloempje vind ik zo mooi ik ben blij dat ik de stans heb. Jij ook een fijn weekend.
      Liefs xx

      Verwijderen
  8. Ooo wat een leuk kaartje, heb je weer mooi gedaan met het embosgedeelte Anita, tja die kleur is dan ook schitterend ik denk een lievelingskleur van velen ;) Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat denk ik ook Wilma een heel fijn weekend.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een.leuke kaart Anita
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Trijntje,
    Fijn weekend groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kleur is super en het frêle bloempje, erg mooi
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje mooi embossing folder heb je gebruikt.
    leuk dat kleine bloempjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel Ellen.
    Fijne zondag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Karin.
    Fijne zondag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===