Volgers

zaterdag 22 februari 2020

Spring is in the air

Het is lente .. 😏 op papier dan 
en het blijft regenen en waaien in Limburg.
Eigenlijk we hebben de regen wel nodig op
veel plaatsten in Nederland is het grond
water nog steeds niet op peil.
We willen natuurlijk straks wel weer 
verse producten van het land.

Ik maak niet veel lente kaartjes
maar voor deze verjaardag ging het prima.
Maandag kom ik nog een keertje langs met een lente kaart!


Deze kaart wil ik mee laten doen bij 

Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers
Diana-Anita-Lia-Irene. 
Laat je een berichtje achter op deze post
ik vind het natuurlijk heel leuk om ook 
bij jou te komen kijken.

Een witte basis kaart met daarop een rose oplegveld
dat ik bewerkt heb met 3 kleuren pearl paint 
van Craft Sensations rose-geel-groen.


Willekeurig heb ik de pearl paint aangebracht met een 
sponsje op de binnenkant van de embossing folder.
Daarna heb ik hem geembost met een embossing folder

van Marianne design DF3419
Het reepje groen cardstock heb ik door de ballonnen
embosssing folder gehaald. 
Marianne Design DF3412.
Het plaatje heb ik uit gestanst met een stans
van love 2.


Het plaatje is van Marianne Design MM1601
Als laatste heb ik de pearl drops gezet en
de stempel afdruk van Gefeliciteerd.
Marianne Design KJ1702
( Geniet Joepie)

Gezellig dat je even kwam kijken, 
altijd leuk als je een reactie achterlaat.

 

46 opmerkingen:

  1. Wij de mens zijn toe aan de zon maar inderdaad de aarde zelf heeft nog wel wat meer water nodig.
    Wat een heerlijke lente kaart!
    Bedankt voor je welkom!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Diana en wat zon is helemaal niet verkeerd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart en hele mooie kleurtjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke voorjaarskaart in prachtige kleurtjes en de kleine vogeltjes laten toch het ultieme voorjaar zien Anita. Mooi hoor en van mij mag de lente echt komen nu!! Regen moet snachts maar vallen ;) Een fijn weekend en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, dat zou een fijne oplossing zijn in de nacht de regen.
      Fijn weekend liefs xx

      Verwijderen
  5. Echte voorjaarskleuren! Super leuk zo met de vogeltjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Henriët het is ook een leuk thema.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anita, wat een frisse lentekaart. Ook al is het nog fris en winderig de vogeltjes laten hun toch al horen in de tuin. En de boom met mallus- appeltjes is bijna helemaal kaal gegeten door de merels.
    Jouw vogels doen ons smaken naar de lente. Groetjes en fijn weekend,
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Laurette, hier in onze tuin twitteren de vogels ook al vlijtig, en zag de merel al met nest material aan de haal gaan uit onze tuin.
      De ganzen zitten elkaar al achterna. Mijn Japanese roos staat al in bloei en de rest van onze planten en struiken lopen al uit. Heerlijk.
      Fijn weekend groetje Anita

      Verwijderen
  8. Prachtige kaart in deze pastel kleurtjes Anita. Was het maar weer Lente hè, want deze winter is ook niks met al die wind en regen! Maar goed dat we zo'n leuke hobby hebben!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel dat is zeker Gerrie ik heb veel plezier in mijn hobbykamer.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in deze pastel tinten en ook een lief plaatje gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Anita
    Mooi dit voorjaarskaartje in mooie zachte tinten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in die pastelkleurtjes, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een beetje lente... wie zit er niet op te wachten? Erg mooie kaart 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra, alleen is het in Nederland als de lente komt ineens weer zo warm en dat vind ik dan jammer.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Heel leuk kaartje! Mooie lentekleurtjes. Ik heb dat knipvel ook, een keer gekocht afgelopen najaar en nu moet ik ze ook niet vergeten, in het voorjaar. Wat fijn voor je dat je dochter uit Australië komt! Wat zul je daar naar uitkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne ja daar kijken we alle 3 zo naar uit!
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Prachtig gemaakt Anita,ook heel mooi ingekleurd! Dat de lente maar gauw mag komen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje wat een leuk knipvel met de vogeltjes ik ken ze alleen als stempels
    ik verstuur ook nooit lente kaartje maar het vrolijkt je blog zo lekker op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, Ellen zijn daar stempeltje van dat wist ik niet toch eens gaan zoeken, ja heerlijk die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke Lente kaart met de vogeltjes!
    Heerlijk die Lente:)
    Mooie pasteltinten gebruikt.
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk dat voorjaar.
    Want het echte weer ben ik nu wel erg zat hoor!
    Het plaatje is leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het mag nu wel weer eens droog worden, kan de was ook weer buiten drogen.
    Groetjes,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "voorjaar dieren" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is weer eeen leuke kaart geworden ANITA
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele leuke voorjaarskaart en prachtig mooi pasteltinten!! Erg mooi gedaan!
    Leuk dat jullie meedoen met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze voorjaarskaart heeft mijn voorkeur Anita, mooie zachte kleurtjes,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===