Volgers

woensdag 8 april 2020

Copper inkt and washi tape

Een CAS kaartje dat maak ik zo nu en dan graag.
Dit kaartje heb ik afgelopen januari gemaakt,
maar nog niet aan jullie laten zien.
En nu komt het mooi van pas.
Bij knutselsenkadootjes vragen ze washi tape op je kaart.
Soms hoeft het ook niet meer te zijn.
Een prachtige embossing folder kan al genoeg zijn.



Deze embossing folder rand moet ik eigenlijk zeggen
is van Darice er zijn er 3 in 1 set.
Daarboven op 2 ril lijnen waar ik de washi tape van 
Craft Sensations tussen heb geplakt.


Is deze tape niet prachtig!!
Als laatste een stempel Craft Sensations
met
Brilliance BD -94 Cosmic copper

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
Sparkly drinks with lots of fruit kaart
Ik lees ze met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.


 

37 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en chique kaart is het zo geworden, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo deze kaart, en die tape is echt prachtig!!
    Fijne dag vandaag groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elly hij is zo mooi, jij ook een hele fijne dag.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Het klinkt zo simpel maar kom maar op het idee....erg leuke kaart Anita,mooie kleur washi tape. Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anita,

    Wat een feestelijke kaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart is het.
    Echt een hele mooie combinatie van het washi-tape met de embossingrand.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het parelmoer wit zo mooi als het geembost is Hetty.
      Een hele fijne dag gewenst.

      Verwijderen
  6. Prachtige Chique kaart Anita.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je Elle-jeanne.
    Fijne dag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje heb ook meegedaan met de challenge bij k& k gebruikte eigenlijk nooit whasi tape op mijn kaarten alleen om te gebruiken voor te stansen omdat het makkelijk los laat maar je kan er toch leuke kaarten mee maken ga het denk ik wel vaker gebruiken de geemboste rand onder op je kaart past ook mooi bij het geheel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ellen, en wat leuk dat je ook mee deed bij K&K. Embossing doe ik graag op een kaart en dit vond ik wel leuk zo samen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Hoi hoi Anita
    Heel mooi dit felicitatiekaartje, heeft een chique uitstraling!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja less is more hè Anita, en ja het is een keurig CAS kaartje! Maar ik zie liever toch wat more, hihi
    Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel Gerie, het is fijn om te zien wat ieders zijn voorkeuren zijn 😀. Soms hou ik van druk en soms van minder.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig CAS kaartje met mooi washitape!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie CAS kaart Anita, heel chique met het embossing
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    je hebt helemaal gelijk. Het is prachtig washitape en je kaart vind ik prachtig met dat gedeelte geembosst! Je kunt ook meedoen aan de Liftchallenge. Daar vragen ze ook washitape met een deel embossen op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Gerjanne, dankjewel voor de tip.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een chique kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie CAS kaart Anita, leuk dat emboste gedeelte en de tape. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij maakt prachtige CAS kaarten.
    Deze is helemaal af.
    Die je voor mij maakte, voor mijn 50ste vind ik ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je Daphne, het parelmoer en embossing dat blijft favoriet bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een chique kaart! Heel mooi gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===