Volgers

dinsdag 23 juni 2020

Christmas wolf

Kerst in Juni was de vraag en
daar heb ik geen enkele moeite mee.
kerstkaartjes wil ik altijd maken.


Deze keer een rode parelmoer kaart.
Hier op heb ik 2 cirkels getekend en
daar op heb ik een sneeuwlandschap gemaakt
met  wit glitter cardstock en als focal point de wolf.


Bedankt voor de lieve reacties op mijn engel kaart.

Bij de volgende challenge wil ik deze kaart laten mee doen.


Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 


38 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart Anita. Leuk zo met de getekende cirkels en dan alles in het wit-rood, erg mooi. Een fijne dinsdag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie winterse kerstkaart heb je zo gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Kerstkaart Anita! Leuk gedaan met de Wolf en de cirkels

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart, met het winter landschap.
    Leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Anita. Ik heb echt nog niks gemaakt qua kerstkaarten...of ik moet ineens er zin in krijgen en een heleboel tegelijk gaan maken.
    Maar hier in vakantie modes nog.
    Alles mag niks moet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach dat komt vanzelf Elly, bedankt voor je berichtje en geniet van je vakantie.

      Verwijderen
  6. wow die is mooi met dat silhouet op de rode kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig tafereeltje op di rode achtergrond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart, Anita
    mooi contrast met die wolf! (wil ik echt niet tegenkomen...)
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, ik denk dat de wolf banger van ons is. Hier in het Nationale park lopen ook wilde zwijnen rond ... daar zo ik banger voor zijn vooral als er een mama is met kleintjes.
      Liefsxx

      Verwijderen
  9. Mooie kaart, de twee cirkels zijn echt een mooie toevoeging, goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan, bedankt voor je leuke berichtje.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  10. Dit is een prachtige kerstkaart geworden Anita.
    Alleen de wolf zou ik niet zo graag tegenkomen.
    In Belgiê loopt er een of meerdere rond en die heeft al wel wat dieren doodgebeten. Gelukkig doet die van op je kaart niemand kwaad.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig niet Carla. Wolven zijn prachtige dieren.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  11. Hele mooie kerstkaart, leuk met de cirkels en de wolf in het landschap,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kerst in juni is inderdaad geen probleem. Ben nu zelf ook weer met een kerstkaart bezig.
    Deze is erg mooi zo in het rood met wit. Geslaagd kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart het mooie witte tafereeltje op de rode achtergrond. Sneeuwpapier is altijd leuk voor zoiets. Inderdaad voor ons is het geen straf om in Juni kerstkaartente te maken wij maken ze het hele jaar door... ten minste dat proberen we. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1 of 2 kerst kaartjes in de week dat lukt goed.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Wat een prachtig kerstkaartje Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi in rood en wit! DIe cirkel is fijntjes en valt toch meteen op!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Anita! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma leuke challenge hebben jullie.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  17. Schitterende kerstkaart Anita! Vind je kleurencombinatie helemaal geweldig. Gaaf tafereeltje. De cirkeltjes maken het helemaal áf!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===