Volgers

maandag 13 juli 2020

Christmas in the village

Het is niet te missen wat het thema van vandaag is.
Deze kerstkaart is samengesteld met verschillende
 snijmallen uit mijn ladekast.
Ieder onderdeel is apart gemaakt.



Leuke huisjes wat heuvels een strikje
en natuurlijk kerstbomen die mogen niet
ontbreken ook de poes niet die het
heerlijk vind om rond te lopen in de sneeuw.


Mijn kaart is een basis kaart met daarop een opgelvel.
Deze is door de Sizzix embossing folder gegaan
Hier op heb ik 2 verschillende 
heuvels gemaakt en een randmal voor het onderste
stukje waar de poes overheen loopt.

Het kerkje- huisje -strik en kerstbomen zijn van
Craft Emotions
De huisjes en kerst bomen heb ik verhoogd op
de kaart gezet.

Met dit kaartje sta ik in de top 3 van 
Altijd leuk om uitgekozen te worden.


Met dit kaartje doe ik mee met:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn jungle kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

38 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart zo in het wit, en gefeliciteerd met je topper.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly ben echt een fan van wit.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Heel mooi zo helemaal in het wit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi chique kerstkaart Anita.
    Mooi helemáál in het wit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe jij super deze kaartjes in het wit, ook deze is erg sfeervol en zo leuk met het poesje. Gefeliciteerd met je toppertje,die vond ik ook al zo mooi Anita.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kerstkaart! Leuk zo in het wit.
    Mooi met het kleurtje achter de raampjes. Net of er een lampje brandt in de huisjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo herken ik je werk weer, prachtig zoals gewoonlijk.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik houd van witte kaarten. Soms zijn ze wat saai als er geen structuurverschil in zit, dat heb jij heel mooi voor elkaar gekregen, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan, ja dat zeker dat vind ik ook, behalve als het CAS is.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  8. Een prachtige kaart, het lijkt of er overal licht brandt in de huisjes. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart Anita ik hou van witte kaarten
    en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi dit witte kerstkaartje, Anita!
    Ik heb er moeite mee om ze te maken, dus ik geniet heel graag van de creaties van anderen, dus ook van deze!
    Ook je topkaart is prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een hele leuke kerstkaart. Leuk tafereeltje. Mooi samengesteld
    Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart zo helemaal in het wit! De kaart heeft een sprookjesachtige winterse uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit echt een superrrr mooi kaartje

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze had ik gemist.
    Wauw, waar heb je dit mooi gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful! I love the white on white layering, with the yellow glow from the windows. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OH WOW! I just love a white on white holiday card and the scene you have created is AMAZING! Absolutely BEAUTIFUL! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Me AGAIN and I just can say enough about how beautiful this card is!! Thanks so much for playing in our challenge at Mix It Up!
    Darlene
    Mix It Up
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I love making scene Darlene, thank you for your sweet comment.

      Verwijderen
  18. Very elegant!

    Thank you for joining us at Love to Scrap!
    ~Michele, DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===