Volgers

woensdag 29 juli 2020

Kleurenkaartenteam : 7de schakel lichtgeel en aubergine

Een CAS kaartje vandaag vind het zo fijn om ze
te maken, bij de drukker kaarten weet ik niet zo goed 
hoe ik e.e.a. zal plaatsen.
CAS gaat vanzelf 😊.

Alleen de foto`s tjee wat baal ik hier van
het aubergine is veel levendiger dan hier op de foto.


Licht gele basis kaart met daarop een oplegvel in aubergine.
Met de uitgestanste rand, super mooi deze stans.
Hier boven op geel oplegvel met een bloem in aubergine kleur gestempeld.
Nog geen tekst erbij omdat ik nog niet weet waar hij naar toe gaat.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kleurencombinatie hebben gemaakt.
Nelleke koos de aubergine kleur bij het licht gele van Nancy.
Kijk bij Martina wie er allemaal meedoen en ga gezellig even langs bij iedereen.




Morgen ben ik er weer met een nieuwe kerstkaart op donderdag tot dan!


Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

64 opmerkingen:

  1. Een leuke CAS kaart. Ja helaas is het altijd moeilijk om het mooi op de foto te krijgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende mal Anita, zo komt de bloem nóg mooier over.
    Je maakte er een mooie kaart van. Ik vind het ook moeilijk om drukke kaarten te maken...ik kijk m’n ogen uit bij sommige blogvriendinnetjes maar kan het ze niet na doen....Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in de gevraagde kleuren!
    Ik vind het juist weer knap dat je een kaart zo mooi CAS kunt maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, erg mooie mal heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, ik hou wel van CAS kaartjes, deze is in elk geval voor meerdere doelen te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gave CAS-kaart, tof in de gevraagde kleurencombinatie!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben óók fan van CAS, vind je kaartje schitterend 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi strak kaartje, Anita! En lastig he, dat je kleuren niet altijd overkomen op de foto, zo herkenbaar!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje ik hou ook van CAS en het is ook zo fijn dat je bij CAS je restjes papier kan verwerken omdat je niet veel nodig hebt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi is je CAS kaart, deze mal heeft ook niet veel nodig en de bloem erin staat er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje Anita....ik hou van CAS!
    Je hebt weer zo'n mooi randje gemaakt.....dat maakt het net iets meer.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dit CASkaartje Anita!
    Zelf heb ik altijd moeite met CAS, jij bent er een talent in ook de kleurencombie vind ik mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie rustige kaart in de KKT kleuren Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Cas kaartje Anita! Soms is het inderdaad lastig om de kleuren goed op de foto te krijgen maar je kaartje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie CAS kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je Cas-kaart is prachtig, ook al zijn de kleuren niet helemaal zoals jij ze ziet. Met paars en blauw is dat regelmatig zo, vind ik.
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this CAS card is so pretty. thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel leuk CAS kaartje en jammer dat de kleuren in het echt dan anders zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje in de KKT kleuren! En ik ondervond ook dat het een lastige combi is om op de foto te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk kaartje is het zo geworden ! mooi gedaan
    fijn dat je er deze maand (weer) bij bent !
    Blij met je deelname,
    lieve groeten,
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart!! En ja paars is meestal een moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen, zeker als er weinig daglicht is.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een mooi kaartje en die rand is inderdaad erg mooi! Paars is zeker moeilijk te fotograferen! Maar het is goed te zien hoor! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart heb je deze week terug gemaakt.
    Ik vind een vierkante kaart heel mooi, maar in België moeten wij 2 postzegels kleven... dus soms maak ik die als ik ze kan afgeven.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat is wel jammer van de dubbele postzegels.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  25. Een mooie CAS kaart heb je gemaakt
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een onwijs leuke CAS-kaart ANITA!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fotograferen kan soms zo lastig zijn, vooral als er iets glans op zit. Maar ik zie de kleuren wel hoor en het is een prachtige CAS kaart geworden, en straks met een tekst gaat de kaart nog iets breken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit inderdaad glans op de kaart Nelleke wellicht dat het dat is en dan heeft deze kleur er misschien nog wel meer invloed op.

      Verwijderen
  28. ik ben denk ik de laatste...Je kaart is heel mooi! Ik houd ervan, CAS. En bij mij was het zachtgeel ook bijna wit op de foto. IK vind dat blauw en paars zich moeilijk late fotograferen qua kleur.
    Tot straks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat kaderstans is inderdaad heel mooi.
    Mooi gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===