Volgers

zondag 16 augustus 2020

Geen verjaardagskaart maar een tag!

Gisteren even een dag rust genomen 
en maar goed ook.
Daar verteld ik aan het einde van mijn blog bericht meer over!!

Deze keer heb ik er voor gekozen om een tag te maken.
Deze is bewerkt met stempels uit verschillende 
Craft Sensations setjes.
Als laatste heb ik Happy Birthday gestempeld met
VersaMark en donker bruine embossing poeder.

Dit alles is op een craft tag gezet.
Als laatste een jute touw en donkerbruin lint. 

Nu toch maar even het verhaal afmaken
Al een paar dagen vond ik een rondvliegende wesp in huis
in de keuken / woonkamer en op een slaapkamer
Ik ben als de dood voor deze dieren en allergisch.
Zaterdag mijn man toch maar eens met klem verzocht
op onderzoek uit te gaan!
en jawel hoor bij een slaapkamer raam in de spouw
 daar zaten ze.
Het heeft even geduurd, 3 wespen steken verder voor mijn man 
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 



39 opmerkingen:

  1. Prachtige tag heb je gemaakt! Mooie kleuren en heel gave stempels.
    Bah, wespen, ik houd er ook niet van. Fijn dat het gevonden is, want volgens mij begint het wespen seizoen nu. Heb jij er mooi geen last meer van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt niet Gerjanne vind het maar niets en het is als of ze weten dat ik allergisch voor ze ben.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  2. NEEEEEE Anita! 😱😱😱😱😱 Mijn ergste nachtmerrie...wespen! Ik kan niet rennen met m’n zere lijf maar als er een wesp bij me zit kan ik wel heel snel zijn hoor! En wat betreft die allergie, volgens mij worden steeds meer mensen er allergies voor! Nou dat heeft je mannetje goed opgeruimd, 3 steken verder gerum! Nou je tag is erg mooi geworden,een hele sjieke. Fijne zondag en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig heeft hij er niet veel last van de steken gehad.
      Fijne dag Wilma liefs xx

      Verwijderen
  3. Mooie tag heb je gemaakt. Lekker vintage. Mooie stempels heb je gebruikt.
    Ik vind wespen ook maar niks....ben een paar keer lelijk geprikt en reageer er ook behoorlijk heftig op. Bij mijn vader vliegen steeds zoveel wespen bij het zwembad. We hebben nog niet ontdekt waar ze vandaan komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He jakkes, ze zeggen dat kruidnagel zou helpen om ze weg te houden bij het zwembad en er zijn nog wat planten die wespen niet fijn vinden om te ruiken.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  4. Leuke label heb je gemaakt.
    Mooi bewerkt.
    Ik vindt wespen maar niets.
    Hopelijk zijn jullie er ook van af.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-jeanne, vanmorgen kwam er nog 1 kijken of hij al weer naar binnen kon, helaas de boel is af gesloten.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  5. wat een mooi label een beetje nostalgisch vind ik
    ik ben ook allergisch dus begrijp je angst ik hoop inderdaad dat ze nu weg zijn en ik hoop dat je man niet te veel last heeft van de wespensteken.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen , hij kan er goed tegen gelukkig
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Ik vind je tag erg mooi!
    Jee dat is zo niet leuk!! Wij ook ooit eens gehad. En nu heeft een vriendin van me het.
    Vorige week eentje weggehaald, en ze appte me ze vliegen nog steeds af en aan..of er zit er nog een nest of die man had niet goed gekeken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, oei dat is niet zo fijn wellicht dat er nog eens naar gekeken moet worden.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  7. Wat leuk om zoiets voor je verjaardag te krijgen. Verrassend, eens iets anders dan een kaart.
    Mooi gemaakt en mooi op de foto gezet.

    Brrr, wespen, NIKS AAN!!
    Op de camping waren ze nu ook héél véél, ik kreeg er de kriebels van.
    Goed dat jullie nu het nest hebben gevonden, hopen dat het vernietigd is, zal jou ook meer rust geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was ook mijn gedachte Daphne 😁
      Brr ze mogen van mij gewoon mijn huisje overslaan.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Wow, je tag is prachtig geworden.
    Hopelijk heeft je man niet al te veel last van die wespensteken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Eri, nee hij kan er gelukkig goed tegen.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  9. Een prachtige tag Anita.
    En gelukkig ben je nu verlost van de wespen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag met die vintage uitstraling.
    Hopelijk is het wespenprobleem opgelost!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook Margreet, we zien er wel nog een paar komen maar die vliegen weer weg. Xx

      Verwijderen
  11. Mooi deze tag, Anita!
    O sjonge dat was even schrikken zeker, zeker als je allergisch voor steken bent, hopelijk is het nest uitgeroeid!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Martha, hopelijk nu helemaal opgelost. Fijne avond nog liefs xx

      Verwijderen
  12. Ik mag hopen dat alle wespen nu verdwenen zijn, ik ben er ook géén fan van. Je tag is heel mooi geworden
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel Ans dat hopen wij ook,g Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderfultag with great patterned paper. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige label, dank je wel voor het meedoen aan de Fairy and the unicorn challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gelukkig goed afgelopen met de wespen!

    de stempels van CS ken ik ook, maar vind het moeilijk. Jij hebt ze mooi gebruikt!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga, het ging eigenlijk vanzelf die dag.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  17. This is so beautiful.Thank you for your lovely entry at Mix It Up Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie tag met de ijsvogel ! Ik heb ook nog een wespensteek gehad, net voor ik op vakantie vertrok. Heb ik toch wel een week gevoeld. Auch drie steken bij je man! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach dat was niet fijn Gina. Mijn man voelde er na een paar uur er niets meer van.
    Bedankt voor je berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===