Volgers

woensdag 12 augustus 2020

Miauw Merry Christmas to you

Zullen we nog een kerstkaartje doen?
Vooruit dan maar poes heeft
haar kerstmuts al van zolder gehaald.



Een witte basis kaart met daarop
een dp met kerstbomen.
met een snijmal van Nellie Snellen
heb ik een opening gestanst 
hierin een stempel van Nellie Snellen gebruikt.
De poes is verhoogd opgeplakt.



Om 4.00 vanmorgen alle ramen tegen elkaar open gezet,
de wasmachine  draait ook op volle toeren. 
Er was weer een prachtige sterrenhemel 
 ik heb weer genoten om er naar te kijken.
We hebben geen noodweer gehad gisteren avond
zoals in 20 km verderop wat een overlast 
voor de mensen.
Hou het rustig vandaag er komt weer een
 zeer warme dag op ons af.

Tot morgen dan ben ik er weer met een nieuwe kaart!


Mijn kaartje wil ik graag mee laten doen bij:



Bedankt voor de leuke reacties op mijn engelen kaart
Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

24 opmerkingen:

  1. Hihi álweer een kerstkaartje Anita....het is een schatje!!
    Je was weer mooi op tijd vanmorgen....
    Hier ging het noodweer gelukkig ook voorbij,ik vind die buien altijd zo eng!
    Houd je haaks en liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi was wel te verwachten Wilma wat het voor kaartje het voor morgen zal zijn dat weet ik nog niet. Zo`n noodweer mag ik ook niet graag zien.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
    2. Whaha als ik het zo terug lees, natuurlijk morgen is het donderdag kerstkaartjes dag, was even de dag kwijt, ligt vast aan het warme weer 🤣Liefs xx

      Verwijderen
  2. Heel leuk hoor en kom maar door met die 'coole' kerstkaartjes.
    Hier ook droog geweest in het westen maar vanmorgen op het journaal zag ik wat er allemaal gevallen was. Je zal maar op de camping staan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk Caroline, zo veel schade! Ik ga nog wel even door met de winterkaartjes.
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah dat kerstkatje, wat een schatje, Anita!
    Hihihi ik ga er spontaan van dichten...
    Heel leuk gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker in de 'kerstmood', Anita. Leuke kaart.
    Bij ons is het wel flink tekeer gegaan, maar gelukkig geen schade.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Anita!
    Nou hier was het goed raak met het weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent al helemaal in kerstsfeer.
    Hier 13 mm regen maar geen schade.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn om te horen Elle-jeanne, het rommelt buiten, als het maar afkoelt begin nu ziek te worden van dit zeer warme weer.
      Fijne avond. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  8. Mooie kerstkaart met het schattige poesje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your winter card is beautiful and the Santa cat is so lovely! Thanks for joining at Mix It Up Challenge and wishing you good luck. Hugs, Veana R. DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===