Volgers

maandag 14 september 2020

My birdie house

Yeah het is maandag morgen en geen kerstkaartje vandaag.
Voor een andere Facebook groep maakte ik dit 
vogelhuisje voor onze september uitdaging.


Met veel plezier heb ik aan dit huisje gewerkt.
Al was het maar om de ijsje die mijn man en ik 
gegeten hebben om het dak te kunnen bekleden.
En of we dit erg vonden 🤣 helemaal niet.


Het huisje is bekleed met een herfst servet
 ik vond hem het vorige jaar
in een budget winkel geen idee meer in welke
winkel, ik was er gelijk weg van.


Het is gemaakt van dikker karton en het is zo
gesneden dat het naar boven uit wat breder is.

Eerst alle lossen onderdelen beplakt met deze 
super schattige herfst servet 
hiervoor gebruikte ik verdunde tacky glue.

Een stans gebruikt voor de geschulpte oversteken.
Het vogeltje is aan de achterkant voorzien van een 
reepje mica in Z vorm om los te staan van het huisje.
De pootjes rusten op een dun houten koffie lepeltje.
Birdie vind het vosje we heel erg lief.

Met mijn projectje doe ik graag mee met:

Bedankt voor de leuke reacties op mijn
My Christmas bauble kaart.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en anderen.

 

41 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vogelhuisje heb je gemaakt, is idd even wat anders. Echt superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel wel Elly, was de eerste keer zoiets.
      Fijne dag groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt Anita. Leuke bestemming voor de ijscostokjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo dat is een hele mooie creatie Anita.
    Wat een werk en wat heb je dat knap gedaan.
    Dat waren flinke ijsjes zo te zien hihi.
    Een fijne maandag en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat viel wel mee Wilma, het waren mini magnums, lijkt alleen maar groot door de foto 😊 fijne maandag liefs xx

      Verwijderen
  4. Ooooh....wat leuk gedaan, Anita. En ijsjes eten is idd geen straf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jeanet nee.......... echt niet vind ze veel te lekker om te laten staan. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Oooh GAAAF en idd een extra reden voor heerlijke ijsjes hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene ijsjes zijn altijd lekker, ik kwam er 1 tekort de vorige week toch nog maar eentje gegeten 😊 fijne dag xx

      Verwijderen
  6. Wow, wat een leuk vogelhuisje! Wat een werk zul je daar aan gehad hebben. Super hoe je het dak heb gemaakt met de ijsstokjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, het viel eigenlijk mee om het te maken.
      Fijne dag.

      Verwijderen
  7. Wat een schitterend vogelhuisje, Anita. Ik denk dat jullie opoffering vwb ijsjes eten geen groot probleem was.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig vogelhuisje Anita. Die verdient een mooi plaatsje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, hij staat al in de woonkamer op de tafel dadelijk de rest van de herfst spulletjes erbij.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  9. Wow Anita,
    Schitterend vogelhuisje. Prachtig gemaakt.
    Ja ijsjes zijn lekker, maar niet goed voor de lijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Anita,waren het lekkere ijsjes?!
    He3l leuk gemaakt dit herfstig vogelhuisje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Martha wij hebben genoten van 3 varianten ijsjes wit/nootjes/puur.
      Fijne dag liefs xx

      Verwijderen
  11. Ik hou ervan! Geweldig leuk geworden!

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf vogelhuisje heb je gemaakt.
    En dan ook nog al die ijsjes ervoor op moeten eten, wat een straf ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hetty, het was echt erg iedere keer kiezen welke zullen we nu eten 😊
      Fijne dag.

      Verwijderen
  13. Mmmm... Lekker ijsjes eten en dan zo'n mooi vogelhuisje maken, echt leuk!
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super gaaf vogelhuisje en wat leuk die ijsstokjes! Die herfstservet is erg mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Trudy het was ook erg leuk om te maken.
      Fijne avond.

      Verwijderen
  15. Echt zoooo leuk dit mooie huisje, knap gedaan Anita!! Zijn de ijsjes nu op?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Marjan, uhmm nee ik had een doos extra gekocht voor als ik er tekort zou hebben.😁
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hè bah, dus jullie moesten ijsjes eten, hahaha. Wat een geweldig leuk project Anita, echt erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel, het was ook zwaar 10 ijsje eten 😂 fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sjonge, wat een prachtige servet! Sjonge, nog niet eerder gezien. EN die ijsstokjes, ik moet er smakelijk om lachen. Zou hier ook geen straf zijn. Het huisje is erg leuk geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel GerJanne, ik vond het zonde om ze naast het dinner bord te leggen. Zo is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk.
    Zo leuk om er stokjes in te verwerken van ijsjes die je zelf hebt opgegeten, da's meteen een leuk aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zekers 5 van mij en 5 van mijn man. We hebben eerlijk gedeeld ,😁

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig huisje.Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===