Volgers

vrijdag 2 oktober 2020

Gefeliciteerd met je nieuwe baan

Hallo allemaal, ik kreeg van de week een leuke opdracht
Om een kaartje te maken voor een kok die een andere baan kreeg.
Deze kok houd ook van bakken en dat was mijn uitgangspunt.


Deze kok houd ook van bakken, ik heb paper piecing
toegepast op dit kaartje.


Een plaid achtergrondje met rillijnen eromheen.
Eerst de beslagkommen uit creme gestanst daarna
nogmaals in rood, de klopper uit metaalband
de hendel uit rood, de lepel is helemaal metaalband.


O.... en toen kwam de taart aan de beurt
daar was ik aan iets begonnen.
Deze uit creme cardstock uit gestanst.

Ik wilde elke taart laag een chocolade bovenlaag
geven.
 De randjes/ hartje van de taart heb ik 
nogmaals in creme uitgestanst voor meer
body aan de taart te geven, is hij niet om in te bijten hmm
hihi vind ik dan, wat vinden jullie.

Zowel de opdrachtgever als de ontvanger vonden het kaartje leuk
altijd mooi om te horen.

Mijn kaartje wil ik laten mee doen bij:




Bedankt voor de leuke reacties op mijn 
Hello winter bird kaart.

Ik lees jullie reacties met veel plezier.
Blijf gezond en pas goed op je zelf en andere.

 

38 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka
    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi Anita! En hmmm ook zo uitnodigend. Ook de tekst zo op de achtergrond gestempeld vind ik prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ik dacht als ik nu nog een banner erop ga zetten dan word het te veel.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Prachtig gemaakt Anita. Vooral die taart is een kunststuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Margreet..... daar zit wel even tijd in om de paper piecing toe te passen. Fijne dag xx

      Verwijderen
  4. Erg leuke kaart, Anita.
    Fijn dat het in de smaak gevallen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart! Heel leuk verzonnen en mooi gemaakt met het paperpiecing.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Anita!
    Ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar en dat paperpiecing zo leuk, de taart is net echt!
    Fijn dat de kaart zo in de smaak is gevallen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, je hoe het gaat je hebt een idee, je weet niet of het zo word als dat je denkt, deze gelukkig wel.
      Liefs xx

      Verwijderen
  7. Leuke toepasselijke kaart heb je gemaakt voor de kok!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke beslag kommen Anita, nog niet eerder gezien! Perfecte kaart voor de nieuwe baan van de kok!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooi kaartje Anita, heb je erg leuk gemaakt.
    Geweldig toepasselijk voor een taartenbakker! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, heel toepasselijk ik vind het heel leuk als je een persoonlijke kaart kun maken.
      Liefs xx

      Verwijderen
  10. Dankjewel Gerie, het is ook een leuk setje.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Helemaal perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker om in te bijten, ik vind je kaart voor de kok helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat kan ik zeker geloven , ik kan niks meer zeggen dan fantastisch gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Leentje leuk dat je mijn blogje bezocht!
      Fijn weekend.

      Verwijderen
  14. Wat mooi gemaakt Anita.
    Leuk de beslagkom.
    Mooi afgewerkt. Een topkok kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aw dankjewel Elle-jeanne voor je lieve reactie.
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  15. Die is echt heel erg leuk, dat gaat gewaardeerd worden
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele smakelijk uitziende taart op je mooie kaart Anita. Mooi dat geruite papier op de achtergrond.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk e kaart voor iemand die van bakken houdt. Hartelijk dank voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk is dat he als je precies voor iemand een kaart kunt maken.
    hij is heel leuk.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful! Thanks so much for participating in the Creative Crafters Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===