Volgers

woensdag 18 november 2020

Happy Birthday to you

Hallo allemaal
vandaag een verjaardagkaartje met vlinderpapier. 


Mijn basis is wit met daarop dp
uit een Decotime block.

Het hoekje is van Marianne Design
de stempel van Crafts Sensations.


Dit kaartje stond nog in de wachtrij.
Alles gaat hier in slow motion en rust ik veel overdag.
bloedwaardes zijn nog steeds niet goed.
over 3 weken weer prikken.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen bij:


Bedankt voor je bezoekje.

Blijf gezond en tot blogs.

  


38 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita, en wens je veel beterschap.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Anita,

    Hoop dat je bloedwaarden snel normaler worden. Beterschap en pas goed op jezelf.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk bij jou ia het al een beetje voorjaar.
    Fijn als je nog wat in de wachtrij hebt staan, zeker als je je niet zo fijn voelt.
    Beterschap toegewenst!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral nu is dat makkelijk dankjewel voor de beterschap wens liefs xx

      Verwijderen
  4. Ziet er prachtig uit Anita, dit mooie papier is een echte blikvanger.
    Houd je haaks meid. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke verjaardagskaart Anita, tof die schuine strook met de tekst. Veel Beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri het was toeval met de schuine streep over van een andere kaart, handig toch.

      Verwijderen
  6. Mooi felicitatiekaartje Anita!
    Dat dp is erg mooi, decotime heeft mooi papier he!
    Wat vervelend voor je dat je bloedwaarde zo laag is, dan voel je je inderdaad niet goed...beterschap voor je!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie bloemenkaart, Anita.
    En beterschap, hopelijk knap je snel weer wat op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap, lieve Anita!
    Prachtige kaart en weglopen doen de kaarten en wij niet, neem lekker je tijd :D

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diana, ik rust veel door de dag heen, ben dat zo niet gewend, het is even niet anders.
      Liefs xx

      Verwijderen
  9. Allereerst beterschap. Ik hoop dat de bloedwaarde snel op pijl zijn.
    Je kaartje is mooi.De schuine hoek is mooi aan je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ell-jeanne, het hoekje was kaal zonder iets, en toen zag ik het MD hoekje en zo kwam het op de kaart.

      Verwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het vlinderpapier oooh dat md hoekje is echt oud die heb ik ook nog was een van de eerste malletjes die ik ooit kocht
    beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, ook bij mij een van de eerste mallen, vind hem nog steeds mooi.

      Verwijderen
  11. Prachtig kaartje, Anita.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartje heb je gemaakt! Sterkte met je bloedwaardes, hopelijk is het over 3 weken goed.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je weer goed gedaan , rust maar en doe het rustig aan je gezondheid gaat voor , ik laat een kaarsje branden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Leentje, lief van je om een kaarsje aan te steken dat waardeer ik xx

      Verwijderen
  14. Heel leuk !
    En doe kalm aan hoor !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel Ineke ik doe het echt rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje met een romantische look! Vast door de rozen. Doet en beetje Engels aan, maar dat komt weer omdat mijn schoonmoeder vroeger van die theekopjes had met grote rozen uit Engeland. Gek dat ik dan zo maar opeens zit te associeren...en aan mijn schoonmoeder moet denken doe er al ruim 30 jaar niet meer is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s sterkte! Pak je rust en ik hoop dat de bloedwaardes de volgende keer beter zijn.

      Verwijderen
  17. Soms hoeft er niks met bij.
    Juist bij deze kaart, dit papier, is het mooi om niet teveel toe te voegen!!
    Ik hoop dat je je gauw iets beter gaat voelen, als je de dagen moeizaam doorkomt is dat zo vermoeiend voor je lijf, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, zo lastig als je een bezig bijtje van je zelf bent.

      Verwijderen
  18. Pretty card. I love the diagonal paper and stamping. Thanks for joining the challenge at Love To Scrap Challenge Blog. Dorlene DT LTSCB

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===