Volgers

zaterdag 21 november 2020

Santa`s sleigh and more

Goedemorgen op deze frisse ochtend
 het is koud in Limburg een gure wind waait.


Gisteren heb ik een sleetje gemaakt 
en een zak met cadeautjes.

De 2 helften  die emboste ik.
en plaatste een tussenstuk tussen de 2 helften.

Verder nog een goudkoord en een zak met 
cadeautjes.



Vanmorgen zijn we samen begonnen 
met het maken van worstenbroodjes

Naar een recept van mijn vader
ik denk er met liefde aan terug.
aan het samen bakken met mijn vader
hij overleed veel te vroeg in 1982.

De eerste zijn klaar.
Natuurlijk hebben we ook geproefd ze zijn weer over heerlijk!


Ik wil deze slee laten mee doen bij:
ik geniet hier zo van

Blijf gezond en tot blogs.

 

42 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleekaart Anita!
    Mooi gemaakt!
    En hmmm wat zien die broodjes er lekker uit!
    Hier ook frisse wind in Brabant
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe slee met dat cadeautje. Je worstenbroodjes zien eruit om zo in te happen. Hier ook een heerlijk frisse wind.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, ging eigenlijk heel makkelijk het om het sleetje te maken.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke slede heb je gemaakt. Ziet er leuk uit met de zak met cadeautjes erin.
    Geniet maar lekker van de worstenbroodjes, dat past wel bij dit weer.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke slee heb je gemaakt en zo schattig met de zak erin.
    Geniet maar van de worstenbroodjes en de herinneringen aan je vader.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelique, het hele jaar door mooie herinneringen aan vader, nu wat extra met de worstenbroodjes.

      Verwijderen
  5. Wat een gave slee met een zak met cadeautjes. Knap gemaakt. De worstenbroodjes zien er heerlijk uit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margreet, ze waren weer goed gelukt de worstenbroodjes.

      Verwijderen
  6. wat een mooi sleetje Anita gaaf gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. och toen werd ik net geboren .
    knappe slee , de kerstman zal ook tevreden zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop van wel Leentje kunnen piep kleine cadeautjes in hihi.

      Verwijderen
  8. Een leuke slee en heerlijk uitziende broodjes op deze écht grijze en gure dag..valt echt tegen na een zonnige week!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn zo'n mooie herinnering aan je vader !!!
    De slee is heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstslee heb je gemaakt. Leuk om straks als cadeautje te geven.
    De worstebroodjes zien er lekker uit. Gezellig zo samen bakken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk de kerstsfeer met kadootjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan. En de worstenbroodjes zien er smakelijk uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi die slee,leuk om zo een geschenkje weg te geven. Bedankt voor je bezoekje en reactie op mijn blog. Ik volg jou ook graag. Fijne avond. Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je die slee mooi gemaakt Anita, erg creatief.
    En die lekkere worstenbroodjes zag ik al voorbij komen op Facebook, ze zien er lekker uit!! En je vader kijkt vast van boven toe....Ik Ben dol op worstenbroodjes en had ze jaren niet gegeten omdat ik sinds een paar jaar geen vlees meer eet maar gelukkig zijn ze nu vegetarisch te verkrijgen bij een hele goeie worstenbroodjes-bakker in de buurt hier mmmmmm.
    Fijn weekend meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, het sleetje was niet zo moeilijk te maken gelukkig :).
      Onze dochter eet ook geen vlees, ik heb ook voor haar vegetarisch worsten broodjes gemaakt. Fijne zondag liefs xx

      Verwijderen
  15. Oh wat een leuk sleetje is het! Enig. EN die worstenbroodjes. Sjonge wat zien die er professioneel uit! Was je vader bakker? Mooi dat je een recept van hem hebt en automatisch komen er dan mooie herinneringen boven, denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, mijn vader was geen bakker hij was hoofdconducteur bij de NS, hij had wel een voor liefde voor bakken en koken en was daar ook zeer bedreven in. Limburgse vlaaien , cake, soezen, brood en worstenbroodjes en wafels het werd allemaal door hem gebakken.
      We hadden thuis een hele grote moestuin en fruitgaard
      Vele uren met mijn vader daar doorgebracht een mooie tijd was het.

      Verwijderen
  16. Super je creatie, hoe verzin je het.
    En die worstebroodjes hmmmm ruik ze bijna hier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een supergaaf sleetje met de zak cadeautjes erin leuk idee, wat zien de worstenbroodjes er lekker uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jee wat gaaf , die slee!!!
    YUMMIE WORSTENBROODJES!! Mooi herinnering aan je vader

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel gaaf die slee! Fijn zo'n familierecept, ik ken dat. Heb het kookboek van mijn moeder nog en ook wij hebben regelmatig iets daaruit op tafel staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Marjan, mijn vader had een schrifje waar hij in begonnen was met het opschrijven van recepten. Hellas niet vol kunnen schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great work! Thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas Challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===