Volgers

woensdag 10 maart 2021

Er is er een jarig hoera!!! Daphne

Nu mijn 2de kaartje voor vandaag
Daphne is namelijk jarig.

Ik had al een kerstkaart online laten gaan vandaag 🙈
 om een of andere reden gedacht dat Daphne 
morgen jarig is 🙈 dus niet ze is vandaag jarig!!!🥳

Hopelijk heeft de post wel haar kaartje bezorgd.


Daphne van hier uit een gezellige dag toegewenst.
 
Het werd een CAS kaartje 
 parelmoer basis kaart  en design papier lila met wit
 en effen papier met lila.



De parelmoer kaart heb ik gerild links en rechts en nog 3 rillijnen daarnaast.
de lila band heb ik gemaakt met een rand snijmal.
daarover heen een witte organza strik.
2 grote bloem stansen en gefeliciteerd.


Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:


Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Liefs, Anita 

38 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje voor de jarige Daphne ! Ook je kerstkaartje hieronder is een liefje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je voor Daphne gemaakt Anita.
    Ook je kerstkaartje is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart zo !!!
    Prachtige bloem is het !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic card, love those colours and your die is awesome....Great project...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor Daphne, heel mooi met deze grote bloem!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en prachtig kaartje Anita! Daphne is heerlijk verwend door blogland!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerie dat denk ik ook en met zoveel verschillende kaartje.

      Verwijderen
  7. Leuk kaart voor de jarige Daphe.
    Altijd leuk om veel kaartjes op je verjaardag te krijgen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor de jarige.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige CAS kaart. Ik hou hiervan!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Anita
    mooi met die bloem!
    daar zal Daphne blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart! De bloem is echt een blikvanger en de strik maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a gorgeous die cut and card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, dat heb ik dus ook gehad! Ik dahct dat ze de 11e jarig was, maar nee, het was de 10e..Gelukkig was ik nog net op tijd.
    Jouw kaart is prachtig. Heel stijlvol! Gaat ze mooi vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij ook al, gelukkig heeft ze de kaartjes ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja hoor, hij hangt hier te shinnen.
    Zo mooi, ik ben dol op zelfgemaakte kaartjes, op echte post en zeker als ik jarig ben, dan voel je je extra speciaal.
    Heel erg bedankt, prachtig de bloem en de ril randjes.
    De kleuren zijn ook helemaal goed.
    Ik ben echt jarig geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn Daphne, al die post maakt je dag gelijk goed blijf nog maar genieten van al die kaartjes.

      Verwijderen
  17. Een hele mooie feestelijke kaart voor Daphne, zo sjiek met de randjes en de bloem is een prachtige blikvanger Anita. Ik lees dat ze er blij verrast mee was,heerlijk toch. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! Lovely layout and detail!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===