Volgers

dinsdag 23 maart 2021

Figgy pudding+hot cider+ gingerbread man the christmas feeling! no20

Vandaag een kerst sketch kaartje 
allereest dank voor jullie leuke reacties op mijn 
swirly kerstboom kaart.

Gisteren de hele dag aan deze kaart gewerkt
alles gaat zo moeizaam op dit moment
en eindelijk was de kaart klaar.


Er was een sketch bij 52 cct en deze vond ik wel leuk 
om te maken.


Basis is wit daarop kraft en weer wit, kaders van kraft gemaakt
en de witte vlakjes voorzien van stempel afdrukjes die ik mooi vond.

Een guirlande met gingerbread manneke
uit verschillende setjes van CS en een ster pons.

Het warme  cider drankje met een bloedsinasappel
stempels van CS en Joy


De figgy pudding was wel even een werkje
geen stans en stempel en toch wilde ik een figgy pudding
op mijn kaartje.


Je moet liefhebber zijn van deze Engelse pudding en 
ik ben een echte lief hebber!

En wat ga je dan doen zoeken in je stansen kast 
of je iets vind waar je het mee kunt maken.

Een taart stempeltje vond ik bovenste gedeelte weggeknipt
een paaseitje van MD stans korter geknipt.

3D pearl gebruikt voor de icing
uit een andere stans de hulstbladjes en van 
weer een andere de rode besjes
.
Ik ben happy hoe de figgy pudding gelukt is.
 Wat vinden jullie ervan


Het is een hele lange blog post geworden :)
afgelopen week kreeg ik nog een 
aantal kaartjes voor mijn verjaardag
Wederom hele mooi kaartjes.


Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:






Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita

76 opmerkingen:

  1. Echt super je kaart en geweldig hoe je de pudding gemaakt hebt!! Dat is echt creatief bezig zijn.
    Doe rustig aan he en luister naar je lijf XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, de dagen verlopen rustig en alles gaat in slow motion stijl :)
      fijne dag xx

      Verwijderen
  2. Nieuwe poging...(hele lap tekst getypt, publiceren en ....foetsie!)
    Je resultaat mag er wezen Anita, je hebt al het werk niet voor niets gedaan.
    Het is een mooie sfeervolle kaart met mooie stempels en de taart is geweldig gelukt,knap werk! Houd je rustig en liefs Meis Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nu had ik m’n tekst eerst gekopieerd en geplakt want moest weer 4 nieuwe pogingen doen....stomme blogger want ook de robot is weer irritant aanwezig een paar dagen :(

      Verwijderen
    2. Dankjewel Wilma, blogger doet zo irritant en het lijkt of het steeds erger word. Er word strikt op mijn gelet dat ik niet te veel doe :) liefs xx

      Verwijderen
    3. Dat de tekst foetsie is dat heb ik vaker, ik druk dan gelijk op vorige pijltje links dan staat hij er weer en dan kopieer ik het dan weer op nieuw proberen te plaatsten, hoef je niet opnieuw een tekst te schrijven.

      Verwijderen
    4. Dat werkt bij mij helaas niet Anita, tekst is weg en komt niet terug!
      Ik Kopier nu eerst mijn getypte tekst (als ik het niet vergeet) zo kan ik opnieuw plakken indien nodig maar moet nu overal controleren of het ook gepubliceerd is.....kost veel tijd!

      Verwijderen
  3. Adorable card with all the Christmas favourites, Anita. I LOVE that they are all goodies to eat! Thanks for sharing with us at CAS Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk met de vakjes en daarin weer een andere detail
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen, wilde veel challenges in een kaart laten terug komen :).

      Verwijderen
  5. Hoi Anita,
    wat jammer dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. Je kaart is wel heel mooi en gaaf gedaan met de sketch.
    Die pudding heb ik nog nooit gegeten. Geen idee of het lekker is, maar als ik jou moet geloven is hij verrukkelijk. Wel zwaar denk ik.
    Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel de val van de trap in jan dat is nog niet veel beter geworden. De pudding is heel machtig, er zit drank in met vruchten. Hij heeft uren nodig om gaar te worden en 2 maanden voor kerst maken. :)

      Verwijderen
  6. Heel leuk kaartje heb je met de sketch gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zit je in de lappenmand Anita, dat is me compleet ontgaan evenals je verjaardag geloof ik?? Alsnog van harte en vooral beterschap !!
    Je pudding is briljant opgelost, knap gedaan!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irene, gaat goed komen duurt alleen zo lang met het opknappen. Liefs xx

      Verwijderen
  8. Een leuke kaart Anita, Je hebt alles heel leuk bij elkaar gezocht. Zorg goed voor jezelf! Wat leuk dat je nog verjaardagspost kreeg.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eri, het was een puzzel om aan alles te voldoen :) fijne dag.

      Verwijderen
  9. Ik had de sketch ook gezien maar kreeg er niet meteen een idee bij, dus heb het overgeslagen.
    Nu zie ik deze kaart en denk ik, wauw, wat mooi en wat ontzettend leuk bedacht.
    Vervelend dat het knutselen zo moeizaam gaat, ik hoop wel dat je er in ieder geval bij kan ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, het is heel ontspannend het knutselen gelukkig maar, fijne dag.

      Verwijderen
  10. Thank you for sharing your lovely crafting for CHNC challenge 534 - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dit kaartje Anita
    Prachtig gemaakt met die heerlijke gerechten, ook ik heb die pudding nooit gegeten, maar zoals jij het beschrijft lijkt het me heerlijk!
    Vervelend voor je dat het nog niet zo goed met je gaat, beterschap voor je!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, ik zal het recept een opzoeken :)
      Liefs xx

      Verwijderen
  12. Top bedacht Anita. Leuke kaart!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. knap gedaan deze sketch....vind hem heel moeilijk.
    Vervelend dat het zo moeizaam gaat het knutselen.....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, deze sketch gaf mij ook veel denk werk, liefs xx

      Verwijderen
  14. Ah this is super, what a great make, I love how you made the figgy pudding. Great idea for it. Thanks for sharing with me over on Fezziwigs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf kaartje! Ik ken de pudding niet, maar op je kaart ziet het er goed uit! Ondanks dat het niet makkelijk gaat, is dat niet merkbaar op je gave kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke uitwerking van de schets !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super kaartje Anita.
    Hopelijk gaat het binnenkort wat minder moeizaam.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo mooi gemaakt en die pudding is echt gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Jammer dat het momenteel zo moeizaam gaat, hopelijk gaat het snel weer iets beter.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hetty het heeft tijd nodig en aangezien geduld niet mijn sterkste kant is :).

      Verwijderen
  20. What a sweet and yummy looking card Anita! I've never tried Figgy Pudding, but it looks amazing on your card and glad you found a way to make it work with the supplies you had on hand!! Thanks so much for sharing this sweet, sweet card with us at CAS Christmas!! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaart heb je gemaakt! Leuk om te zien dat de kaarten van mij en m'n moeder zijn aangekomen! Doe maar rustig aan

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kerstkaart met de kleine afbeeldingen, je figgy pudding is prima gelukt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans, het was even een gepriegel met de figgy pudding.
      xx

      Verwijderen
  23. Hele leuke kaart met de kleine afbeeldingen in de kaders. Knap zoals je toch een figgy pudding hebt gemaakt door verschillende stansjes/stempeltjes te combineren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart is dit, Anita. Leuk zoals je er in geslaagd bent om een lekkere figgy pudding te maken.
    Jammer dat je je nog steeds niet de oude voelt. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een mooie kaart Anita en je hebt weer gave kaartjes gekregen
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Karin, :) ik heb ze allemaal op de tafel is staan en geniet ervan.

      Verwijderen
  26. Super leuke kerstkaart Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great design, Wonderful Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our Anything Goes, optional inspired by a Christmas Carol or Song challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous, loving this card and all the cute image and papers. Sorry if I haven't been around, had family fly in for a visit and cherished the moments. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sweet card Anita. Thanks for joining us at CAS Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous cute card and your pudding looks delicious..
    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you for your lovely comment Chrissy.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What sweet holiday images inside each of your framings Anita! Thanks for joining us at CAS Christmas! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I like the way you put all the little things together to make a beautiful Christmas card! Thank you so much for playing along at 52CCT. Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nice slimline card. Thank you for joining us at the 52CCT. Goga

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A really cute design - love how you used the sketch.

    Thanks for joining us for the Christmas 24 Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Great stuff!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh I do like this card! Great images and dimension too. Thanks so much for playing along with our sketch challenge at Christmas 24 Challenge. Deborah, DT.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===