Volgers

donderdag 15 juli 2021

Mr owl is wishing you a Merry Christmas no 41

Vandaag donderdag en kaart nr 41 voor WTC 52
week 28!
Het is gelukt er een te maken weliswaar met veel moeite
heel simpel uit een boekje.


Het enige wat ik heb toegevoegd is Merry Christmas
het bericht moest ik nog maken vanmorgen.
Ik hoop dat ik kan langs kan komen bij jullie
 om een reactie achter te laten.


Als laatste heb ik een sterren embossing folder 
voor de enveloppe gebruikt.




Altijd leuk om te zien als men je kaart uitkiest.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:



Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik geniet hier zo van.

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita 

14 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Anita en gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat het je toch gelukt is Anita en het is een mooierd!
    Gefeliciteerd met je toppertje,dat is een leuke opsteker...
    Lieve groetjes en een dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke uil wat issie mooi gekleed helemaal klaar voor kerst
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aahh....Superleuke mister owl kerstkaart Anita en wat
    Fîjn dat je meedoet in week 28 bij 52WTC leuk hoor
    Groetjes en tot de volgende X Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart en leuk design papier 😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Anita
    Toch wel fijn zo'n stansboek!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met de uil en je kaartje hieronder is super schattig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n stansboek is een uitkomst als het kaartenmaken door de een of andere reden niet zo wil lukken. Het is een mooi kaartje geworden en door de bijpassende envelop wordt het toch iets speciaals.
    Proficiat met je topper. Dat doet een mens goed!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het gelukt is om toch nog iets leuks te laten zien. Mooi plaatje en leuk gedaan met de tekst. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met dit mooie plaatje. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt.
    De uil heeft het zo te zien wel naar zijn zin.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Uit een boekje en simpel schrijf je Anita en met moeite. Toch heb je een MOOI en LIEF kerstkaartje weten te maken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuke kaart Anita!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===