Volgers

dinsdag 10 augustus 2021

Cadeautjes!

Een kaartje met eigen achtergrond
hij stond nog in de wachtrij.

Dank voor alle leuke reacties op het kaartje van gisteren.


Witte basis en 2 kleuren van versa magic.
ik had nog een mask liggen en hier heb ik de achtergrond mee gemaakt.


De cadeau stempels en sentiment zijn van Craft Sensations.


De nachten zijn erg lang als afleiding ben ik veel
 in mijn hobbykamer in deze tijd ben ik blij een hobby te hebben.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik lees ze met veel plezier!

Blijf gezond en tot blogs.
Groetjes, Anita
 

19 opmerkingen:

  1. A stunning plus brilliant design, just loving those gorgeous colours you used too...beautiful...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en feestelijk kaartje is dit, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk je kaart met een mooie achtergrond. Idd fijn dan een hobby te hebben voor afleiding, en gelukkig komt er wat uit je handen..zal nog moeilijk zijn gok ik.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met een mooie achtergrond.
    Fijn om een hobby te hebben , als je niet kunt slapen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Anita
    Leuk zijn die stempels opje prachtige zelfgemaakte achtergrond!
    Wat jammer dat je slecht kunt slapen dan duurt de nacht wel lang, maar de hobby brengt uitkomst denk ik
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend dat je 's nachts de rust niet kan vinden. Ik kan me dat goed voorstellen, hè hoofd zit veel te vol net (heftige) gebeurtenissen.
    Probeer wel te ontspannen, want slaap heeft ieder mens nodig.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Ik hou erg van dit soort kleuren, dat zachte.
    Mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is erg leuk geworden in deze zachte kleurtjes,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi achtergrondje voor dit toffe kaartje.
    Vervelend als je niet kunt slapen en dan brengt je hobby idd afleiding.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk stempelen met een andere kleur inkt dan zwart. Ik vergeet dat vaak😁
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke stempeltjes leuk de kleur inkt van de achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart met die leuke achtergrond en cadeautjes! Fijn dat je toch wat afleiding kunt vinden in je hobbykamer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje met al die kadootjes! Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Sterkte ermee.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje. Blij dat je wat afleiding kan vinden in het knutselen.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gemaakt je eigen achtergrond!
    Wat naar dat je zo slecht slaapt,ik heb het af en toe en dan brengt freubelen inderdaad afleiding. Sterkte ermee!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een FEESTJE op je kaartje Anita en je hebt wel een MOOI achtergrondje gemaakt (al is het dan tijdens de nachtelijke uurtjes).
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een feestelijk kaartje met de mooie zelfgemaakte achtergrond Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful background, and I love your color combination. Brown is my favorite color and orange is my second-favorite! 😊

    Thank you for Creating Your Own Background Paper for our challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh this is a fun one!
    Thankyou for joining us at Creative Knockouts! I hope you play along again this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Really pretty card! :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===