Volgers

zaterdag 7 augustus 2021

Een zomerse verjaardagskaart voor Martha

Martha is jarig geweest van de week
ze was goed verwend geworden zag ik op haar blog
voor haar had ik dit kaartje gemaakt. 


Witte basis kaart  en design papier 
gebruikt
het is een kaart met  andere opening.


Het design papier heb ik nog bewerkt met stempels
ook de achterkant werd niet vergeten.



Dankjewel voor de lieve reacties op mijn vorige blogpost.🌹

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:

Bedankt voor je bezoekje en je reactie
ik lees ze met veel plezier!

Blijf gezond en tot blogs.

Groetjes, Anita 

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de jarige Martha.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart voor Martha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaart heb je voor Marthe gemaakt Anita.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha daar is de prachtige kaart
    Hij is supermooi, ben er heel blij mee, Anita
    Inmiddels heb ik de gekregen kaarten opgehangen en ik kan er de hele dag van genieten
    Prachtig dp heb je gebruikt en ook het model is erg mooi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met al de leuke details vakjes labeltjes enz
    ook je andere kaartjes van de afgelopen week zijn weer super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi gemaakt met al die details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor Martha. Hij is aan alle kanten mooi afgewerkt. Ook een leuk model.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die leuk geworden. Zoveel mooie details ook.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, zomerse kaart voor Martha met prachtig papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een hele mooie kaart voor Martha Anita, je hebt goed uitgepakt met zoveel moois erop. Dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card, lovely inspiration and papers used. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card that Martha will cherish. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card...
    Thanks so much for sharing it with us over at Creative Crafters, we hope you join us again next time...In the meantime, I wish you the best of luck with your entry!
    Hugs Donna(DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge this month. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===