Volgers

woensdag 1 september 2021

Happy Birthday wishes from mister owl

 Vandaag is Diana jarig en dan hoort daar een kaartje bij



Met deze kaart op de retro toer gegaan jullie kennen het vast
nog wel
 ik heb er zoveel gemaakt in allerlei maten!

De macrame uil 


Deze heb ik even van het internet geplukt 
hij is niet van mij maar van
( elisadepisa.nl )
 
Zo zag hij er ongeveer uit ik heb geen echte foto meer
en uiteraard hing hij tegen een muur met oranje erin.

Door het  Diana heeft 2 uiltjes ze zijn schattig.


Witte basis daarop retro papier met de bloemetjes met de uil.
Had nog een klein stansje van harte in dezelfde kleur als de uil gestanst.

Graag wil ik jullie  bedanken voor de reacties op mijn vintage car kaart
ik red het even niet om een reactie bij jullie achter te laten.
De keuken vraagt vele uurtje werk.


Een deel van de voorfrontjes in de grondverf, de andere in de lak.
De hele woonkamer ligt vol met deurtjes gelukkig ruik je niets.

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


 Graag wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties
 lees ze met veel plezier.

Blijf gezond en graag tot een volgende blog.

Groetjes, Anita

16 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart met het uiltje en het zou gewoon weer in je interieur passen dat macramé Anita. Pffff wat een klus!!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Anita, oh wat zou je blij zijn als het af is jullie keuken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart staat hier te pronken!! Hij is echt leuk en retro houd ik van!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje Anita. Ja ik ken dat macrame en oranje. Ik had alles van brabantia oranje 🤣🤣
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Anita.
    Succes met de keuken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het uiltje leuk in de retro style macrame heb ik in die tijd ook nog wel gedaan bloemenhangers, riempjes enz
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anita,

    Wat een leuke uilenkaart!
    Succes met de schilderwerken!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en succes met de keuken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi uilenkaartje Anita
    Schiet al op met de keuken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je voor Diana grmaskt. Succes met je keuken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart! Succes met de keuken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie retrokaart met het uiltje, uilen blijven altijd mooi en fascinerend. Mooie mannenkaart in de vintage stijl.
    Veel succes nog met de keuken, is een flink karwei.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie retro kaart met het uiltje! Een heel werk die deurtjes schilderen, maar het staat vast prachtig als het helemaal af is! Succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk kaartje, echt terug in de tijd met de uil!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===