Volgers

zaterdag 6 november 2021

12.5 jaar rijd het treintje al toet toet

 Hallo allemaal vandaag een felicitatie kaartje 
12.5 jaar getrouwd.


Het kaartje ging naar Martha en haar man Richard.
Ik ben begonnen met een lange strippapier 
hier op heb ik dp geplakt met allemaal kleine hartjes erop


en een treintje, het treintje heeft voor hun een speicale betekenis.
Het treintje vond ik online en knipte ik uit dunner papier
dp lukte mij niet meer met knippen.

Op het treintje heb ik 12.5 jaar gezet
  op het volgende vak een tandem ze kwamen met 
 2 fietsen naar het stadhuis
 op mijn kaart is het een tandem
 geworden samen door het leven.

Saartje mocht ook niet ontbreken
 en tenslotte 2 duifjes en sweet love.


De treintjes heb ik verbonden met een ketting.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.
Blijf gezond liefs Anita

Mijn kaartje laat ik graag mee doen bij:

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje voor Martha en Richard. Echt leuk met al die wagonnetjes met stempeltjes erop. Daar zullen ze blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker hij is ontvangen Anita
    en de kaart staat te pronken op de plank
    zo leuk die lange strip met de uitgeknipte treintjes
    heel toepasselijk, nogmaals hartelijk bedankt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart voor het bruidspaar.
    Heel toepasselijk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart vol met persoonlijke details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke persoonlijke en verrassende kaart voor het bruidspaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook een superleuke treinen kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, erg leuk het treintje en heel persoonlijk afgewerkt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh geweldig Anita,echt bijzonder mooi gemaakt en veel persoonlijke items heb je erop verwerkt. Mooi dat hart aan de voorzijde met hun letters erop. Het zonnige geel oogt heel fris en fleurig. Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje wat een leuk idee met het treintje aan de binnenkant ook de voorkant is leuk gedaan met hun letters erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk bedacht en heel erg mooi gemaakt.
    Heel leuk, die uitschuifbare kaart en dat het dan een trein is.
    Saartje erbij mag natuurlijk niet ontbreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf en mooi kaartje voor het jubilerende paar, zullen ze geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! Love all the detail and the cute train!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat heb je dit super leuk bedacht en uitgewerkt! Echt een heel erg leuke kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit super gemaakt Anita!
    Ook zo fijn hoe je persoonlijke details op het kaartje verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje! Ik vi n d de voorkant ook super bedacht!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke, originele kaart voor het jubileerde paar. Daar zijn ze vast heel blij mee.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh dit is echt een hele leuke kaart voor Martha! Mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! Wat super leuk gedaan. Zo mooi geworden en zulke persoonlijke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart voor Martha ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so pretty! I love the soft color combo!! And that train on the inside is such a cute surprise! Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===