Volgers

dinsdag 16 november 2021

Baby kaartje

Vandaag een baby kaartje 
olifantjes.


Parelmoer kaart  met een embossing folder van Nellie Snellen
Daarop heb ik 3 olifantjes 


Het kleinste olifantje gaat voorop met een hartjes ballon.

Deze week is vol gepland  het was een tijd geleden dat 
ik het zo druk het gehad.

Ik ga proberen bij jullie langs te komen.

 Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige blogbericht.

Blijf gezond

Liefs Anita

Mijn kaartje laat ik graag meedoen bij:


20 opmerkingen:

  1. Wat een lieflijk kaartje Anita.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief schattig babykaartje Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dat rijtje olifanten en mooie embossing is wel jouw signature op een kaart!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje. Die olifantjes lijken super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon schattiggggg 😃😃

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig, lief babiekaartje, Anita
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de leuke olifantjes grappig het kleintje met de ballon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig babykaartje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chique de geemboste tekst! En zo schattig die 3 olifanten op een rij

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige babykaart met de leuke olifantjes én het embossing is ook weer top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave olifantjes in een mooie kleur! Prachtig geëmbost.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige CAS babykaart, heel mooi met de embossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach ach, wat een schattig kaartje vind ik dit. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk lief babykaartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is heel leuk met die olifantjes rij.
    En gek is dat he, dat het je opvalt dat je opeens zomaar een week druk bent. Hier net zo.. komt vast door de coronatijd dat we zo weinig konden en nu nog niet alles, maar wel veel...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve kaart met de schattige olifantjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig die olifantjes op een rij en leuk die tekst erboven!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi babykaartje met dit leuke rijtje olifantjes. Mooie geëmboste tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===