Volgers

donderdag 11 november 2021

Dag Rosina

Met een brok in mijn keel las afgelopen dinsdagnacht het blogbericht
Rosina een hele sterke en moedig vrouw was overleden.

Rosina leerde ik via blogland kennen in
 2016 begon ik als designer bij Hobby Alternatief
en regelmatig gaf Rosina een leuke reactie op mijn creaties.

In 2019 begon ik een eigen blog en ook hier kwam Rosina
kijken naar wat ik maakte, ik leerde haar kennen als een warme vrouw
 en al gauw werd ik ook haar volger.

Ik ga haar in blogland missen met haar schitterende creaties.
Rust zacht lieve Rosina.

Nog voor we vertrokken die dinsdag ochtend voor een korte vakantie
maakte ik deze kaart voor haar familie.


Ik nam een zachte beige parelmoer kaart
daarop stempelde ik met memento rich coca


De stempel is van Joy Cratf.


Op de enveloppe stempelde ik een roos.

Wat je in je 
hart bewaard
raak je nooit 
meer kwijt.

Liefs Anita

18 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle condoleance voor de familie van Rosina.
    We zullen haar missen in blogland.
    Zij maakte prachtige creaties.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt voor de familie van Rosina!
    We zullen haar allemaal missen in blogland.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart Anita. Mooie zachte stempelinkt heb je gebruikt.
    Schrok ook vreselijk toen ik het trieste bericht hoorde dat Rosina overleden was. Wat zal ze gemist worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor de familie van Rosina.
    Wat zal zij overal gemist worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie en stijlvolle kaart heb je gemaakt voor de familie van Rosina. mooi ook die bijpassende envelop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart heb je gemaakt Anita

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie elegante kaart voor Rosina. De stempel op de envelop is prachtig.
    Je kerstkaart is erg grappig met de de twee hondjes. Fijn dat je genoten heb van je dagjes weg. Gefeliciteerd met je topkaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de familie van Rosina.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Anita. Ja het is heel erg.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach Anita....wat een prachtige kaart heb je voor de familie van Rosina gemaakt en ook de envelop is prachtig!
    We zullen haar zeker missen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en chique kaart heb je voor de familie van Rosina gemaakt, wat zullen wij haar missen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een prachtige kaart heb je gemaakt.
    We gaan haar echt missen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige stijlvolle kaart Anita
    Inderdaad we gaan Rosina heel erg missen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor rosina, we gaan haar missen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie stijlvolle condoleance kaart voor de familie van Rosina heb je gemaakt Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stijlvolle kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooi kaart heb je voor de familie gemaakt. Er zullen er veel op de mat vallen daar.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===