Volgers

woensdag 12 januari 2022

2 snowmen and a robin nr 6

Even wat tijd vrij gemaakt om
met iets leuks bezig te zijn.
De regen kletterde op mijn dakraam
en ik dacht aan sneeuw!

En zo ontstond deze kaart 


 Ik koos de leuke decotime snijmal uit voor deze kaart
bestempelde hem met de Holly van de Wibra.
en maakt met een rode stift de besjes.


De leuke sneeuwpoppen mochten shinen op de kaart
ik zette het randje met een snijmal die ik ooitkocht bij de Action
langs het kaartje van de sneeuwpoppen en zette
de rand aan met groene inkt.
Vond nog een bijpassen vogeltje.

Het lint is nieuw die kreeg ik opgestuurd van de 2 zusjes
mijn kaart challenge 57 kwam in de top 3
en paste precies bij de das van de linker sneeuwpop!

Uit de bingo heb ik gebruikt Tekst- Nieuw- Vogel


Ik zag dat ik een nieuwe volger had, welkom Anja
laat je een berichtje achter dan kom ik ook bij jou kijken
en kunnen we elkaar inspireren.

Leuk dat je bent komen kijken 
groetjes Anita

Mijn kaartje laat ik mee doen bij:

19 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, wat een leukerd weer!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi Anita, ja ik dacht gisteren zou het gaan sneeuwen, maar was idd regen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Wat een mooie creatie.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hadden gisteren een droge,zonnige dag heerlijk.
    Wat een mooie kerstkaart met de leuke sneeuwmannen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk het randje erlangs en schattige sneeuwmannetjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief kaartje met een mooie rand.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke, winterselabelkaart heb je gemaakt.
    De sneeuwpoppen hebben echt de hoofdrol.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gezellig tafereel.
    Wat leuk dat je de achtergrond zelf hebt gestempeld, ik dacht dat het dp was.
    Ik herken de bingo, leuk hè, Challenges nav een Bingo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. S is for Snowman!! Any yours are adorable!! Thanks for playing along with our "something that starts with S" challenge over at SOS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kerstkaartje, Anita
    mooi zoals je de achtergrond heb bestempeld
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje, heel leuk!
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk stelletje is het! Heel leuk kaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty creation. Lovely work.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what a sweet little snowman pair ... so glad you shared your *S* creation with us at Shopping Our Stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Anita.
    Leuk dat je meedoet met onze bingo.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such wonderful winter card, the snowmen are so sweet Thanks for SHOPPING YOUR (Starts with S!) STASH with us this time!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Beautiful!! Thanks so much for participating in my CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Stay safe and healthy!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely winter card. The snowmen are so cute.
    Thank you for joining us at 613 Avenue Create this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===