Volgers

woensdag 19 januari 2022

Van Harte!

 Kaartje voor een verjaardag met een sketch
altijd leuk om mee te werken.


Witte basis hierop 
kraft en daarop dit vrolijke dp.
Het rondje heb ik geembost met een confettie folder
daarop kwam weer een zilveren rondje 

Het label is van Nellie Snellen  Vintasia die 
 in mijn lade vond ik een heleboel glitterjurkjes en
 schoentjes daar zaten ook make up spulletjes bij.


Het is een zomers geheel geworden daar
 heb ik op dit moment zo`n zin in
de dagen zijn grauw en donker.


Dit is de sketch bij Carlijns kaartenparadijs.
In het dorp word aan het internet werkt de hele dag
Hoeveel internet er zal zijn is altijd een verrassing
Tussen door hoop ik bij jullie langs te komen.

Fijne dag en tot morgen voor een nieuwe kerstkaart!

Groetjes, Anita

Mijn kaartje doet mee bij:

24 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je kaartje Anita, goed bezig hoor zoveel dat ik voorbij zie komen bij je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely card and gorgeous design, very pretty..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is super, met de challenge bij carlijn ga ik ook nog proberen mee te doen

    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je met de leuke sketch gemaakt, past helemaal in het thema,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan! Je cardinalkaart hier onder is prachtig Anita!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herkende de sketch en dus de challenge bij Carlin's.
    Leuke kaart, inderdaad een zomers tintje.
    Ik heb ook zo'n zin in de zomer, lekker weer naar buiten en lekker warm en zon, weg met die sombere dagen, bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dames kaart Anita.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De dagen zijn inderdaad erg donker, ik zit hier met het licht aan! Maar jij hebt een gezellige vrolijke dameskaart gemaakt! Leuke jurk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke dames artikelen erop
    staat zo gezellig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog even door de grijze dagen heen bijten Anita, ik zit ook met het licht aan. Je hebt een hele mooie vrouwelijke kaart gemaakt leuk alle spulletjes erbij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Anita
    Mooie knutselspulletjes heb je gebruikt!
    Wat is het toch fijn dat we onze hobby hebben dat leidt echt af he!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je volgens deze sketch gemaakt Anita....je brengt me op een idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje met deze sketch en de leuke dames-spulletjes. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd Anita, leuk die kleine spulletjes erbij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart volgens de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke dameskaart heb je met de sketch van Carlin gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik herkende de schets meteen, Anita (goed teken toch?).
    Superleuk kaartje is het geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart. En die dames accessoires zijn ook leuk. Ik "moet" de kaart nog maken.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anita dit is een mooi kaartje geworden.
    Allemaal leuke accessoires op te zien.
    Wanneer je ze aantrekt en je ermee opmaakt ben je helemaal klaar om te gaan dansen.
    Leuk gemaakt met onze schets.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pretty card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

=== Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie die je achter liet. ===